inval politie beveren?

Status
Not open for further replies.
In België is toch ook een soortgelijk iets met tuning van auto's? Worden daar ook zaken van ingevallen ofzo of heb ik het nu verkeerd :)
 
Rico.. said:
Nog even over dat vuurwerk verhaal in België..

Ik weet niet Hoé intelligent jullie zijn,

maar het aantal dodelijke slachtoffers door vuurwerk, en haar verwondingen
is ontiegelijk veel
LAGER
dan het aantal slachtoffers en verwondingen opgelopen door de scooter/bromfiets scene.

Jaarlijks gaat er gemiddeld een man of 5 dood aan vuurwerkaangelegenheden (Enschede telt hier niet bij mee!) in nederland,
zet dat maar is tegenover het aantal scooter/fiets/bromfiets ongelukken !

Maar als je zo gaat kijken kan je net zo goed auto's/vrachtwagens/fietsen en scooters verbieden... Daar gebeuren immers ook VEEL meer ongelukken mee dan met vuurwerk. Maar ik bedoelde er maar mee te zeggen dat het daar gewoon heel krom geregeld is in Belgie (het was maar een voorbeel;))
 
zover ik weet mag je een auto in belgie niet tunen omdat ze daar heel streng zijn met de APK keuring. geen verlaging, geen grotere velgen, geen blindering enz.
Maar dat auto-tuning spul illegaal zou zijn kan ik me niet voorstellen.
 
Bobi said:
zover ik weet mag je een auto in belgie niet tunen omdat ze daar heel streng zijn met de APK keuring. geen verlaging, geen grotere velgen, geen blindering enz.
Maar dat auto-tuning spul illegaal zou zijn kan ik me niet voorstellen.


Wat een klote zooi daar in belgie ....dan hebben wij het zo slecht nog nie :p
 
Bobi said:
zover ik weet mag je een auto in belgie niet tunen omdat ze daar heel streng zijn met de APK keuring. geen verlaging, geen grotere velgen, geen blindering enz.
Maar dat auto-tuning spul illegaal zou zijn kan ik me niet voorstellen.

Ik heb ooit 1x in de auto&tuning gelezen dat een auto in Belgie was afgekeurd omdat hij niet de orginele remmen waren, Het waren dus wel betere remmen (dikke brembo's ofzo)
Daar zijn ze dus ook fucking streng mee.
 
Ik ben er ook wel eens geweest bij Scootermania.. Vinny vind ik een aardige gast, dus dit gun ik hem niet.. Verder is het natuurlijk wel een grote beunzaak daaro ergens in een steegje :p Dat niet alles volgens de regels ging kan ik me wel wat bij voorstellen in dat geval. Zoals die testbank daar staat en zo, dat had in NL niet gemogen!

Maar wel klote dat ze het op zo een manier aanpakken..
 
ik ken vinny goed heb er zelfs nog voor gereden.
ik vind het erg jammer voor hem hopelijk komt het goed!
dit is niet de eerste x dacht ik(als ik me neit vergis)
vinny houd vol!

ik zou hem graag willen helpen!

fuck the police ver d*mme
 
Vindt het heel triest dat de wet van Nederland zoveel verschilt met de Belgische wet, miss dat de EU daarover maar beter regels moet gaan maken want het verbieden van verkopen van snelle onderdelen zouden ze in Nederland ook willen gaan invoeren. Dat zou ik echt te absurd worden |(

Respect voor Vinny btw dat hij dit over heeft om de belgen aan hun hobby wilde/wilt voorzien. Ik hoop dat het allemaal weer goed komt, en misschien Vinny een zaak aan de grens kan openen oid.

Gr.Enzo
 
benelli_k2 said:
Vindt het heel triest dat de wet van Nederland zoveel verschilt met de Belgische wet, miss dat de EU daarover maar beter regels moet gaan maken want het verbieden van verkopen van snelle onderdelen zouden ze in Nederland ook willen gaan invoeren. Dat zou ik echt te absurd worden |(

Respect voor Vinny btw dat hij dit over heeft om de belgen aan hun hobby wilde/wilt voorzien. Ik hoop dat het allemaal weer goed komt, en misschien Vinny een zaak aan de grens kan openen oid.

Gr.Enzo

hij was al een tijdje van zin om scootermania in nl te openen
maar nu zal dat zeker niet doorgaan
als je 85000 euro kwijt bent
 
Tja en toch is het in België met sommige dingen beter geregeld dan in Nederland, in België mag je bijvoorbeeld op een motorscooter of lichte motorfiets rijden als je je autorijbewijs hebt. Dit is echt heel slim want iedereen hier weet ook dat de scooter een heel nuttig voertuig is, denk maar aan makkelijker parkeren, minder files, minder uitlaatgassen enz. enz. Dus allemaal redenen voor mensen om de auto te laten staan voor de korte stukje en lekker met de motorscooter de baan op te gaan.

En ik heb echt wel respect voor Vinnie, ook al ken ik hem helemaal niet. Als iemand het risico durft te nemen om gearresteerd te worden omdat hij mensen wilt helpen met hun scooter droom te verwezenlijken dan verdien je echt een gouden pluim! Wat dat betreft zijn de Belgen echte Die-hards, ze tunen altijd tot het extreemst terwijl de wet het hun zo moeilijk mogelijk probeert te maken. Respect!
 
Bobi said:
Tja en toch is het in België met sommige dingen beter geregeld dan in Nederland, in België mag je bijvoorbeeld op een motorscooter of lichte motorfiets rijden als je je autorijbewijs hebt. Dit is echt heel slim want iedereen hier weet ook dat de scooter een heel nuttig voertuig is, denk maar aan makkelijker parkeren, minder files, minder uitlaatgassen enz. enz. Dus allemaal redenen voor mensen om de auto te laten staan voor de korte stukje en lekker met de motorscooter de baan op te gaan.

Is al lang afgelopen hoor :X :X :X
 
belgie is echt kut als je je scooter wil opvoeren

ben zelf belg en moet 1 maart naar de rechtbank omdat ik een jaar geleden gepakt ben door opgevoerd te rijden
 
Bobi said:
Tja en toch is het in België met sommige dingen beter geregeld dan in Nederland, in België mag je bijvoorbeeld op een motorscooter of lichte motorfiets rijden als je je autorijbewijs hebt. Dit is echt heel slim want iedereen hier weet ook dat de scooter een heel nuttig voertuig is, denk maar aan makkelijker parkeren, minder files, minder uitlaatgassen enz. enz. Dus allemaal redenen voor mensen om de auto te laten staan voor de korte stukje en lekker met de motorscooter de baan op te gaan.

En ik heb echt wel respect voor Vinnie, ook al ken ik hem helemaal niet. Als iemand het risico durft te nemen om gearresteerd te worden omdat hij mensen wilt helpen met hun scooter droom te verwezenlijken dan verdien je echt een gouden pluim! Wat dat betreft zijn de Belgen echte Die-hards, ze tunen altijd tot het extreemst terwijl de wet het hun zo moeilijk mogelijk probeert te maken. Respect!
Ten eerste mag je in NL ook gewoon scooter rijden met je rijbewijs...
Ten tweede is het gewoon dom om een scooter zaak te openen en opvoer spullen te verkopen als het niet legaal is. PUNT Dat is gewoon hetzelfde als een coffeeshop openen in Belgie en dan raar opkijken als ie opgedoekt word. Dom dom dom... Dan had ie maar op de grens van brabant of limboland moeten beginnen dan heb je dat probleem niet.
 
tuynheck said:
Ten eerste mag je in NL ook gewoon scooter rijden met je rijbewijs...

gewoon scooter rijden ja, maar in België mocht je dus ook op een motorscooter rijden met je autorijbewijs, meer dan 50 cc dus.
Maar dat was dus vroeger want volgens Karoshi is dat dus niet meer zo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top