Rico.. said:Nog even over dat vuurwerk verhaal in België..
Ik weet niet Hoé intelligent jullie zijn,
maar het aantal dodelijke slachtoffers door vuurwerk, en haar verwondingen
is ontiegelijk veel
LAGER
dan het aantal slachtoffers en verwondingen opgelopen door de scooter/bromfiets scene.
Jaarlijks gaat er gemiddeld een man of 5 dood aan vuurwerkaangelegenheden (Enschede telt hier niet bij mee!) in nederland,
zet dat maar is tegenover het aantal scooter/fiets/bromfiets ongelukken !
Bobi said:zover ik weet mag je een auto in belgie niet tunen omdat ze daar heel streng zijn met de APK keuring. geen verlaging, geen grotere velgen, geen blindering enz.
Maar dat auto-tuning spul illegaal zou zijn kan ik me niet voorstellen.
Bobi said:zover ik weet mag je een auto in belgie niet tunen omdat ze daar heel streng zijn met de APK keuring. geen verlaging, geen grotere velgen, geen blindering enz.
Maar dat auto-tuning spul illegaal zou zijn kan ik me niet voorstellen.
benelli_k2 said:Vindt het heel triest dat de wet van Nederland zoveel verschilt met de Belgische wet, miss dat de EU daarover maar beter regels moet gaan maken want het verbieden van verkopen van snelle onderdelen zouden ze in Nederland ook willen gaan invoeren. Dat zou ik echt te absurd worden |(
Respect voor Vinny btw dat hij dit over heeft om de belgen aan hun hobby wilde/wilt voorzien. Ik hoop dat het allemaal weer goed komt, en misschien Vinny een zaak aan de grens kan openen oid.
Gr.Enzo
Bobi said:Tja en toch is het in België met sommige dingen beter geregeld dan in Nederland, in België mag je bijvoorbeeld op een motorscooter of lichte motorfiets rijden als je je autorijbewijs hebt. Dit is echt heel slim want iedereen hier weet ook dat de scooter een heel nuttig voertuig is, denk maar aan makkelijker parkeren, minder files, minder uitlaatgassen enz. enz. Dus allemaal redenen voor mensen om de auto te laten staan voor de korte stukje en lekker met de motorscooter de baan op te gaan.
Karoshi said:Is al lang afgelopen hoor :X :X :X
Ten eerste mag je in NL ook gewoon scooter rijden met je rijbewijs...Bobi said:Tja en toch is het in België met sommige dingen beter geregeld dan in Nederland, in België mag je bijvoorbeeld op een motorscooter of lichte motorfiets rijden als je je autorijbewijs hebt. Dit is echt heel slim want iedereen hier weet ook dat de scooter een heel nuttig voertuig is, denk maar aan makkelijker parkeren, minder files, minder uitlaatgassen enz. enz. Dus allemaal redenen voor mensen om de auto te laten staan voor de korte stukje en lekker met de motorscooter de baan op te gaan.
En ik heb echt wel respect voor Vinnie, ook al ken ik hem helemaal niet. Als iemand het risico durft te nemen om gearresteerd te worden omdat hij mensen wilt helpen met hun scooter droom te verwezenlijken dan verdien je echt een gouden pluim! Wat dat betreft zijn de Belgen echte Die-hards, ze tunen altijd tot het extreemst terwijl de wet het hun zo moeilijk mogelijk probeert te maken. Respect!
tuynheck said:Ten eerste mag je in NL ook gewoon scooter rijden met je rijbewijs...