Politie agenten (in opleiding?)

Ik heb ook eens zitten kijken en het lijkt mij opzich ook wel leuk.

Ik wil dan gaan soliciteren naar niveau 4...

Me hele familie zit bij de politie, dus nog 1 erbij kan ook wel:P

naja theoretisch gezien kun je met je havo naar Niveau 5 soliciteren, maar daar wordt hoogs wss niet aangenomen. Meestal willen ze dan liever mensen met een andere hbo opleiding.

Daarom ga ik (als ik het ga doen) ook soliciteren naar niveau 4.

@ Shane:
Dat zou ik niet doen, anders vragen ze zich af waarom je onder je niveau solliciteert en denken ze misschien dat je niet ambitieus genoeg bent.

Gewoon lekker op niveau vijf solliciteren en dan kun je na de keuring/gesprek altijd nog in niveau vier terechtkomen.

Je kunt natuurlijk ook op beiden solliciteren.

Dat laatste kan dus niet.

Solliciteren op één niveau en bij één korps. Na een keuring/selectie kan je eventueel bij een ander korps soliciteren.

Bovendien is jouw redenering echt totale onzin. Veel agenten groeien vanuit een niveau 4 door naar niveau 5 of 6.

Zoals ik idd al zei.. ik ga soliciteren naar een zo hoog mogelijke functie.. maar niveau 5 is practisch niet te doen zonder voorbereidende opleiding te hebben.

ik ga het echt wel proberen..

Dat laatste kan dus niet.

Solliciteren op één niveau en bij één korps. Na een keuring/selectie kan je eventueel bij een ander korps soliciteren.

Bovendien is jouw redenering echt totale onzin. Veel agenten groeien vanuit een niveau 4 door naar niveau 5 of 6.

lol? doorgroeien? als je eenmaal een voor een niveau hebt gesolliciteerd en je krijgt die baan.. dan kan je echt niet van bv vmbo naar niveau 6 doorgroeien hoor.. je blijft in je eigen schaal (4)

lalalala.....BLAAAT?

Genoeg doorstroom mogelijk.

Agent naar hoofdagent (gaat vanzelf na een aantal jaar). Hoofdagent naar brigadier, inspecteur. Mits daar een vacature voor is in het korps en mits je daar de competenties (al dan niet uitgebreid met extra scholing) voor hebt. Die functies hebben weer andere uitgebreidere taken, met een uitgebreider takenpakket hoort ook een andere schaal indeling. Wat zoals je kennelijk niet weet wordt er aan een FUNCTIE een schaal gekoppeld, niet aan je niveau.

politiesmall2ss.jpg

Back