flinke setup: nooit gepakt bij politie??

ik woon in belgie, in aalter ga ik naar school en daar is echt wel veel controle. Ik ben de enige op school die nog nooit is gepakt en ik rijd nu al 1.5 jaar naar school met mijn scooter. En sinds february 2004 zit mijn setup er onder ( zie sig ).
eigenlijk is het wel grappig, een vriend van me is al 2 keer gepakt met zijn A klasse die 55 gaat en de rest van de ZX mannetjes op school zijn ook al allemaal gepakt geweest en de snelste, ik dus, hebben ze nog nooit gehad. Ik ben de enige die het aan durft om met 70cc te rijden hier :)
( hopelijk pakken ze mij morgen niet want dan ga ik erg hard huilen denk ik :p )

ik ben wel al op de rollen geweest, dat was toen ze op preventieve controle kwamen op school. scoorde toen 78KM/h met enkel een bidalot S2 en ik was toen al de snelste van de hele school. Geen boete gekregen

grtz bb :)

haha die van mij gaat ook wel iets te hard, maar elke x als er een bank stond bij ons voor school was me bromer kaduuk of was ik toevallig op me vespa(ding gaat net 40 heuvel af plat opt stuur:P)

ik ben nog nooit gepakt met mn speed setup, maar ik rij dan ook maar heeel af en toe een ritje, en hou me aan de regels, als ik ze tegenkom dan zeggen ze eig ook nietveel, alleen kijken ze eens bedenkelijk, echt streng zijn ze hier niet..

wel ben ik een aantal keren gepakt in andere gemeenten met mn italjet, maar das al een jaar of 2 geleden, had toen een malossi sport 70 en mhr overbrenging liggen, niet echt een beukende setup, al was de boette dat wel :|

Ik ben nooit gepakt, heb nu half jaar een evo setup maar zoveel rij ik niet.
Meer paar rondjes in de buurt en af en toe naar stage in een kleindorpje waar ze de rollerbank nog niet hebben uitgevonden.

Ik ben nog nooit gepakt maar ik kan in mijn wijk niet meer rondrijden omdat alle bewoners gek worden ofzo. Meestal loop ik eerst 500 met of verder, dan trap ik um aan en loopt ik met een warmdraaiende scooter aan de hand nog eens 500 meter.
Ben nog maar 1 Keer een wout tegen gekomen terwijl ik op mijn scooter reed:)

Met me std. scoot op rollebank geweest 2 keer, waarvan 1 keer 30 euro voor 0.8 kw :| en 1 keer 90 euro voor 11 db te veel :|

Met me pizza brommer ook een keer op rollebank geweest :) boete was er wel (voor te veel geluid, slechte remmen en geen profiel) maar weet niet hoeveel, ik hoef het toch niet te betalen :)

Ik rij ook wel redelijk door, maar toen ik laatst richting school reed en voor me een motoragent zag rijden met wat scootertjes er achter, die richting mijn school reden was het voor mij de laatste keer. Ik ben terug gereden en heb mijn runner in de achterttuin van een vriend van me gezet. 2 Dagen later een project-Neo's gekocht :P

Dus nog geen rollerbankjes gehad.. 't zou ook niet best zijn als dat wel het geval zou zijn.

Ik kwam meestal ook niet verder dan een industrie terrein wat ongeveer langs ons huis ligt. Maar soms kan ik het niet laten en ga ik achterdoor naar een nieuwe woonwijk waar je leuk kan rijden, todat ik een ongeluk kreeg onverzekerd! maar hij was fout dus weer geluk. Maar krijg mijn brommer niet terug hoogstwaarschijnlijk:(

MHL said:
hoe heb je dat gedaan dan, lopend daarheen., en gevraagd of je vrijwillig op de rollerbank mag, zonder dat ze een boete geven?

nee, ze hebben het van te voren aangekondigt, dus ik ben ook ff wezen kijken :P

Ik wel aangehouden door 2 politie mensjes op de fiets :#
Setup : Evo70 , mhr rotor , speedpijp , overange... etc..

Ik stond te pinnen bij de bank met six-o ( ook zwaar opgefokt :) ) en toen gingen ze een beetje moeilijk doen toen ze die grote carb zagen en dat vage gele ding aan de zijkant van me blok en die pijp :X

Zei de 1ne nog : moeten we ff een busje regelen of laten we het hierbij? maar omdat we zo beleeft waren ( en leeftijd wat hoger dan een nrx blaas puber ) mochten we weg zonder boete. We zijn toen we ff het eerste stuk wezen lopen :D

Ik ben 1 keer gepakt, dat is al weer 4 jaar geleden.
Ik was die dag op 1 punt te veel gezakt voor mijn certificaat, ik toch ff een stukkie rijden in een industrieterrein op top reed 58(op mijn teller).

Toen kwam er opeens een politieauto naast me rijden, ik schrok me de tering. Ik braaf stoppen(achteraf had ik makkelijk weg kunnen rijden, maar ik was nog maar een broekie van 16 :))
Ik kreeg toen 120 gulden boete voor geen certificaat en nog een verhaal bla,bla,bla over dat ik geluk had dat ie niet op de rollenbank ging en dat me verzekering zonder certificaat niet geldig was.

En ik ben nog een keer aangehouden door een motorjood, maar daar heb ik me goed uitgelult. Hij zei dat ik mee moest naar het bureau voor op de rollenbank. Ik was op weg naar school dus ik zei dat ik haast had omdat ik een toets had(niet dus:)) Dus hij probeerde mij een beetje bang te maken door te zeggen of hij school op kon bellen om het te controleren, dus ik zeg is goed. Maar hij had geen mobiel bij m en ik had het telefoonnummer niet(duh).

Toen zei ie nog dat ik de volgende keer wel de lul zou zijn.
Setup van me rox(inmiddels verkocht) was toen : Dr70+17,5mm+dpr(straatversie),malossi vario shit...top van 109.

poe daar komen we:P

-1x 1,2 @ roller = 96 eu ofzo?
-1x teller rond op roller, was 225 euro
-1x geklokt door busje, was 200 euro

dat was het wel zo'n btje volgens mij, en nog een paar van die kleine boetes voor andere dingen zoals geen licht etc

runner 3 maanden kwijt geweest na een meeting met:

pr2
c20
hpi 2004
overrange bla bla

Maat van me is zijn beta met speed xsh, c20, 24 vlak , hpi enz nog steeds kwijt :)

2 jaar geleden op de rollerbank met begrenzer aan: 35 euro
setup: mhr replica 70 cc/21 mm/shot

Nu een keer vrijwillig op de bank geweest hiero in vlissingen ; bij kwart gas stond dat tellertje al over de 2 kw :) (hierna gelijk gas teruggenomen)
Hij vond het "niet meer normaal en onverantwoord"
Maar tot nu toe vrij veel geluk wat dat betreft..(klop klop)
setup: Mhr rep 70 cc/21/c16

Back