Het grote "wat een flinke storm"-topic

pff hier vliegen de pannen alweer van het dak. Bij me werk op het industrieterrein waren bijna alle vlaggen vliegers geworden en de masten vlogen ook alle kanten op, gelukkig zaten ze (nog) wel vast.

*edit*

In Eindhoven dus...
 
Gecondoleerd en heel veel sterkte!! :(
Ik ben gewoon nu pas thuis.. Was om 5 uur klaar met werken moest in Eindhoven werken.. Wel een taxi naar utrecht kunnen nemen en goed kunnen eten op de kosten van mn werk dus dat was goed geregeld :D
 
Vandaag rampenscenario's @ werk.
Alle bakken donderstraalde om, foto ter illustratie:
2cyo9l4.jpg


Hele trailers, combinatie e.d. kwamen zonder zeilen terug.
Anderen kregen de zeilen niet dicht of hadden ze ivm veiligheid opengelaten en afgespannen.

Tegenover ons zit een cateraar en daar was een hele installatie van het dak af gedonderstraald bovenop auto v/d baas.
Doei vw toureq :W

En vanmiddag toen ik de honden uit ging laten, waaide me kleine jack russel gewoon weg, uiteindelijk net als een wijf de hele tijd met me beest rondgelopen. Grote golden retriever vond t heerlijk, kleine was doodsbang.
 
Dat is inderdaad gewoon kut, als ik het zo even verwoorden mag


Mijn moeder is trouwens op het nieuws geweest, je zag haar zitten in Utrecht, in die hallen, op een rood vloerkleed :P(vergeten hoe het daar ook alweer heet :S)
Maar ja, die zit lekker ook vast, ik woon in Haarlem. Dus dat is ook niet echt dichtbij..

Had ze ook een trommeltje bij ?:+
 
gaat nerges over. tis nu weer gewoon best relax weer 8P

hier waren hele dagen van bedrijfspanden afgewaaid, isolatie lag over de hele weg :p verder valt het volgens mij wel mee.

t vriendje van het zusje van een vriend van me zat in de auto die tussen arnhem en ede was getroffen, maar die jonge is de enigste van de 3 die het er levend vanaf heeft gebracht. en ligt nu in het ziekenhuis..
 
gister met de eerste trein uit UCS vertrokken naar nijmegen, die ging niet verder dan arnhem toen met de bus.

fiets sleutel afgebroken :( dus iemand heeft mij naar me GF gebracht.
zo meisje vroeg of ze mocht bellen, haar eigen telefoon was leeg.
haar moeder heeft mij weg gebracht :).

totaal 5 uur onderweg geweest :(.

Verder vond ik in nijmegen een boom van 1.5 diameter en een meter of 4 hoog, om gewaait op een auto.

beetje wind en heel nederland ligt op ze kop.

:( jammer en de overledenen :(
 
PS: Die 1.6 miljoen liter olie is zwaar overdreven, volgens mn pa kan het wel als die hele lengte gevuld was met olie, aangezien dat schip net klaar was met vullen valt het allemaal reuze mee.
Mja elke druppel is er 1 teveel.

En ik snap niet dat mensen met deze waarschuwingen op een brommer/fiets naar buiten gaan.
Ik vind het echt kut voor je Michiel, maar niet echt slim van je vriend.
Gecondoleerd.

Dat kan vies tegenvallen hoor.
het is niet zo dat die leiding de 1e de beste tank vult. Dat gaat vaak via hele systemen. Als er dan ook nog is een afsluiter open staat gaat het hard met lekken. En als je een 10" aansluiting heb met vervolgens 500m leiding erachter dan heb je ook de nodige liters.
 
t vriendje van het zusje van een vriend van me zat in de auto die tussen arnhem en ede was getroffen, maar die jonge is de enigste van de 3 die het er levend vanaf heeft gebracht. en ligt nu in het ziekenhuis..

Ja ik weet precies waar dat is, kom er heel vaak langs met de auto als ik naar Nijmegen oid ga... Ik MTB ook in die bossen. Wel nasty.
 
ik hoor nu net op het nieuws dat volgende week weer een nieuw weer alarm op komst is . SNEEUW. volgende week.....

tis ook alles te gelijk
 
Lekker heel de week thuis de volgende week en die week erna tot donderdag ook , dan beginnen mijn tentamens pas :D ( 2 stuks naturlich :D)
 
zo ik was iig minder blij met de storm ik werk op het station dus we moesten net zo lang open blijven totdat alle reizigers weg waren..
En dat waren er maar 900:P (btw station amersfoort)

We hebben zowat de hele avond koffie, saucijzenbroodjes,broodjes kaas enz enz staan uitdelen..
was een x wat anders dan 3,- vragen voor een simpel broodje kaas:P

Normaal gesproken sluiten we om 8 uur gister werd dat half 2:D

Iedereen moest ook nog is in de hal blijven vanwege een afbrokkelend plafond een de zijkant van et station maarja...


heb et overleeft:D
 
(gisteren) onderweg 2 bomen midden op de weg tegengekomen, grote verkeerschaos in de stad.
Verschillende brandweerwagens gehoord/gezien.
thuis gekomen, zag ik 6 dakpannen liggen in de tuin :P
en de tuintafel die net niet in de vijver lag.
Ook bijna ongeval gehad enzo.

Gewoon erg die storm, nu al 46 doden in europa :o
 
Pfft 't waait nu ook aardig. Ik moest net met een volgeladen busje voor me werk van Alkmaar naar Amsterdam rijden.. Had moeite 'm op de weg te houden :o
 
Back
Top