Het grote "wat een flinke storm"-topic

JA ECHT DOM MAN


wil je dan dat je hond het hele huis onderpist omdat jij niet naar buiten gaat omdat het waait?

jij bent er zeker ook zo 1 dus.

Denkt alleen aan zich zelf.
Beest heeft ook minder moeite dan een mens om windkracht 9 tot trotseren.

Laat m zn behoefte dan tijdelijk in de tuin doen.
 
bij ons staat alles ernog gelukkig, bij de achterburen is de hele schutting plat, verderop is een boom noodzakelijk omgezaagt, verder ben ik gelukkig niet naar school gegaan anders had ik miss op amsterdam centraal vast gezeten nu..
 
Mijn hond hoor ik ook niet klagen,

Heb eigenlijk geen omgevalle bomen ofzo gezien hier in de buurt ;(
 
Hier een paar dakpannen op straat, verder valt het op het moment wel mee.. Maarrrr ik heb een probleem: ik zit nu in Haarlem, en ik moet/wil vanavond naar Breda toe :rolleyes:

Wish me luck :P

Ik ga trouwens wel wat later, ben benieuwd of de brienenoordbrug nog open gaat...
 
lache man, bestel pizza :D gewoon van 4 verschillende toko's. werken ze eens een x voor hun fooi :D

Dat deden ze bij 3 FM haha 8P De grote Franchise-ondernemingen waren dicht, en de kleine toko's reden gewoon nog :P

Ik moest vandaagvoor m'n werk heel Den Haag door, was echt een gekkenhuis, weg terug nr Amsterdam ook :X Liep ook in zo'n straatje door Den Haag, valt er zo'n enorme bloempot van een balkon af 20 meter achter me :o Was echt dood geweest als ik eronder was gekomen :P Was ook wel blij dat ik de Golf 4 van me werk mee kreeg, ipv de Punto 8P
 
*Pic(alilly)*
lowered :P

c8ea0bd7ad61b078c3607496a1b476d324806.jpg


Hydraulics? 8P
 
veel takken hier op de weg, gelukkig hebk @ moment een goede auto, die niet zomaar van de weg afwaait met zijn 2,5ton:W
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=21727&stc=1&d=1169144874[/ir]
 

Attachments

  • DSC00097.JPG
    DSC00097.JPG
    270.1 KB · Views: 167
Last edited:
och
vandaag sta je dan op het station roepen ze om dta de treinen niet meer gaan en dus snel naar de bus zie je de bus ook net wegrijden komt er pas weer 1 2 uur later,
en op het werk 29 ruiten gesneuveld door de druk (wind) dat niet weg kon en de dakplaten ales er afgewaaid dikke tering zooi op het werk
hahhaah
als ik foto's maak morgen post ik ze wel
 
Hier een paar dakpannen op straat, verder valt het op het moment wel mee.. Maarrrr ik heb een probleem: ik zit nu in Haarlem, en ik moet/wil vanavond naar Breda toe :rolleyes:

Wish me luck :P

Ik ga trouwens wel wat later, ben benieuwd of de brienenoordbrug nog open gaat...

Ehm. Er stond net 22 km file vanaf de A29 Brabant in O-) . Over de Haringvlietbrug mag je ook niet. Enige optie is om via Dordrecht te rijden, maar het is hier in de regio overal chaos geloof ik :D
 
Back
Top