Het grote "wat een flinke storm"-topic

Niets nis kapot gegaan hier.. alleen wel vanaf 2 uur vanmiddag van utrecht centraal naar huis te komen.. ben net een half uurtje thuis. pussy's bij de ns durfden niet eens harder als 40km/h te rijden.
 
Zendmast van een zendamateur geknikt bij ons hier in het dorp. Vanmiddag maar ff geholpen om de mast naar beneden te krijgen. En het bovenste geknikte deel er maar uitgehaald zodat deze niet naar beneden valt en grote schade aanricht!


[Ir]http://www.etherpirateninfo.net/user/news/benelux/benelux3.jpg[/ir]
[Ir]http://www.etherpirateninfo.net/user/news/benelux/benelux4.jpg[/ir]
[Ir]http://www.etherpirateninfo.net/user/news/benelux/benelux5.jpg[/ir]
 
idd hier ook erge harde wind, helemaal lijp joh
paar dakpanne al eraf, en overbure al het zeil wat onder pannen zit helemaal weg gewaait enzo ^^
vamiddag bijna fiets op men scoot gevalle :o
gelukkig niet ^^
 
Ik de hond net kwijt (hij was in de tuin buiten). Ga ik kijken... was die alle afgewaaide takken in zijn mand aan het leggen 8P
 
dus mooi niet dat ik met dit weer een mast naar benee ga zitten halen, blikseminslag en je bent er geweest

ja en als je hem op je tetter krijgt ben je ook dood dus je moet toch een keuze make

Idd...keuze maken. Mast staat in een woonwijk. De kans was erg groot dat er huizen of autos beschadigd zouden raken. Of dat er zelfs gewonden zouden vallen.

En op dat momenten onweerde het nog niet zo heel erg, dusjah
 
Hier vooral verkeersborden langs de snelweg, een nieuw gebouw langs het spoor in Middelburg. Schutting bij mijn broer, gelukkig van de buren :p

Treinverkeer vanaf 4 uur stil richting Vlissingen vanaf Goes. Bussen reden nog wel, met 60/70 over de snelweg :+
 
bij ons in enschede vliegt steeds de stroom uit is er bij ons op de bouw een kleine hijskraan omgewaait en alle dixies zijn omgewaait moest het bijna de hele dag ophouden en dat valt niet mee als je buiten werkt hahahaha
 
Echt gaaf weer, super KIK.
Beetje jammer dat ik enkelglas heb alleen, vrees ik een beetje voor (met die joekels van bomen voor de deur).
Aan de andere kant... Tis een huurhuis, dus :P

Niks echt bijzonders gezien verder... Alleen wou ik een straat inrijden en was hij afgesloten vanwege omgevallen bomen :D
 
949321


Hopla.
 
ik kom net thuis

had 16uur de bus, richting Oude tonge (uit Rotterdam),
om 8 uur waren we bij de haringvlietbrug, maar de bussen en vrachtwagens werden van de weg gehaald, gevolg.. heel de bus liften.

@Haringvliet was een complete chaos

Kom net om 9 uur binnenstappen (damn, wat een honger)

Kortom, 5 uur in een bus gezet :X
 
Last edited:
hoerige kutzooi, dat is dus een vriend van me, kwam ik regelmatig over de vloer
RIP Ronald

Dat is inderdaad gewoon kut, als ik het zo even verwoorden mag


Mijn moeder is trouwens op het nieuws geweest, je zag haar zitten in Utrecht, in die hallen, op een rood vloerkleed :P(vergeten hoe het daar ook alweer heet :S)
Maar ja, die zit lekker ook vast, ik woon in Haarlem. Dus dat is ook niet echt dichtbij..
 
PS: Die 1.6 miljoen liter olie is zwaar overdreven, volgens mn pa kan het wel als die hele lengte gevuld was met olie, aangezien dat schip net klaar was met vullen valt het allemaal reuze mee.
Mja elke druppel is er 1 teveel.

En ik snap niet dat mensen met deze waarschuwingen op een brommer/fiets naar buiten gaan.
Ik vind het echt kut voor je Michiel, maar niet echt slim van je vriend.
Gecondoleerd.
 
Back
Top