flinke setup: nooit gepakt bij politie??

1x @ rollerbank (om half 11 savonds, nog speciaal voor mij in elkaar gezet): 1.75Kw...115euro en dat me setup die hieronder is vermeld :| Blijf het nog steeds appart vinden.

Maar die hoefde ik niet te betalen...hehe. Die jutten zetten altijd in de lokale krant een verslag van wat ze hebben gedaan, toevallig altijd met rollerbanken :L Nu hadden ze inplaats van de straatnaam mijn achternaam neer gezet. Tja...dat kan natuurlijk niet, dus maar ff een brief geschreven :) En mijn boete werd vrij gepleit.

Tijdje een brakke nrg gehad met MHR 70 erop, nooit mee genaaid ...

Andere scooters 2 keer rollerbank, een keer 87 euri met runner en een keer 230 gulden met aerox ...

En 28 euri voor door het bos rijden, werd klem gereden door een boswachter :)

Nog nooit op rollerbank terwijl ik bijna elke dag rij :P

kzit wel op een totaal van 200 euro aan boetes, 2x over fietspad, geklokt door motor en certicaat niet bij me...

met 70gilardoni yasc16 21mm enz nooit aangehouden. Rijdt nu een maand met een onbegrensde runner en boete voor het niet bij hebben van papieren en woensdag op de roller 125 eurie boete

Ben met met mijn 70cc setup nog nooit op de rollenbank geweest omdat ik altijd vroeg vertrok en dan weer thuis kwam op de tijden dat de politie er nooit staat :)

Met 50cc setup 2 keer 2kW :X (in 3 dagen |()

Last edited:
ben een x 2x gepakt.... op 1 dag...

eerst 2kw en op de weg rijden

en daarna weer ergens anders 2kw en een kale band.. want die ha dik net opgerubberd..

kk leiers...

400e op 1 dag.... mjah das ook enigste in 4jaar oid

hier zijn meestal autos.. en dan rijd ik altijd gwn weg... ze rijden je tog niet aan oid.. dus...

uhm
1e boete te hard rijden bijna meer als 1.5 jaar geleden : 92 euro
2e meeting hoofddorp 1.5 jaar geleden ofzo roller: 62:D(hoort die achterband zo zacht 8P)
3e niet op fietspad 6 maanden geleden : 40 euro

Brommer rijd nu al een jaar lang harder als 110 digi, en ga zo ook al bijna een jaar naar school.
Bij mijn school staat nooit roller, want ze staan meestal meer richting hoofddorp centrum, dus daar heb ik geen last van.

Kom best vaak politie tegen, maar zolang je je normaal gedraagt en je (opdat moment) aan de regels houd is er *in mijn geval* niks aan de hand.

Aeroxje said:
ik rij vrij regelmatig door het dorp en ben vorige week zaterdag op rollerbank geweest (Evo70 JS tuned, keihin 28 pwk, C20, hpi2004, overrange etc etc) (wel vrijwillige, dus GEEN boete werd belooft) maar die joden werden helemaal gek, en zeiden dat als ik ooit gepakt zou worden, ik die scooter NOOIT meer terug zou zien, en beloofde me dat ik LANG voor de boete moest gaan werken :D 8P

haha, ge-wel-dig!

Zou graag die gezichten hebben willen zien.
Ik wacht hier zelf ook op weer eens zo'n "politiedag" met "gratis" rollerbank.

Ben altijd toch wel beetje huiverig, dat ze zo schrikken (en dat doen ze bij 1kw al) dat ze tóch maar een uitzondering maken en die scooter meteen in beslag nemen.
Immers, met politie weet je nooit waar je aan toe bent.

Maar dikke actie!

Ik was et niet maar is wel leuk verhaaltje :D

Gast hier met een Aerox , geloof Hebo Manston tuned ofzo :) had iig zieke wheely power werd aangehouden en moest erop
Gast intreseerd em niks hij lachde zich dood :P Agent erop gaf 1 x gas en het voorwiel schoot uit de blokkering , na een paar pogingen moesten er meedere agenten op de voorkap drukke om hem naar beneden te houde maar nog lukte het niet en gingen ze met 3 a 4 op de voorkap hangen , ja 2kw en een fixe boete maar het was me toch lol :)

hey peepz,

klopt dit:

Overshrijding van maximum constructiesnelheid van 45 km/u (van toepassing voor bromfietsen)
t/m 10 km/u - € 30,-
11 t/m 15 km/u - € 45,-
16 t/m 20 km/u - € 70,-
21 t/m 25 km/u - € 100,-
26 t/m 30 km/u - € 125,-
31 t/m 35 km/u - € 205,-
36 t/m 40 km/u - € 240,-
41 t/m 45 km/u - € 270,-
46 t/m 50 km/u - € 300,-
51 t/m 55 km/u - € 365,- + rijbewijs ingevorderd
56 t/m 60 km/u - € 420,- + rijbewijs ingevorderd
61 t/m 65 km/u - € 465,- + rijbewijs ingevorderd
66 t/m 69 km/u - € 520,- + rijbewijs ingevorderd
meer dan 69 km/u - Dagvaarding (scooter en rijbewijs in beslag)

dat zou betekenen dat ik 270 euro boete krijg.... :(

greetzzz

MHL

Ik ben 1x gepakt @ roller met

C16
17,5 Dellie
Multivar 2000
en delta clutch

niet afgesteld maar wel 2 kw
3 weken kwijt en 220 euro boete :(

Nu rijd ik er bijna elke dag mee is nog standaard maar binnenkort worden de spullen aangeschaft en dan word het heel af en toe rijden op een boere weggetje hiero en op legale meetings :)

ben 1 keer gepakt toen ie 1,0 had.... geen probleem dus.... toen die wat sneller was 70@C16 ben ik nog nooit gepakt.... mijn motto : Ik rij rollebank vrij

ik ben gelukkig nog nooit op de roller geweest (laten ik het afkloppe).
Alleen stomme boetes voor zonder helm/géén verzekering/Licht etc. héél stom zonde van je geld ! Dat was met me NRG.
En nu met me Ac sprintertje doe ik voorzichtig, niet teveel blazen gewoon in de polder, (is er weinig aan de hand) en je kan altijd nog wegrijden :).
mazolllls

Back