flinke setup: nooit gepakt bij politie??

IK heb ooit een boete gehad voor geen gele stickers, en omdat ie te hard liep...

Nuy gaat ie nog sneller, (Team 70 setup) maar je moet gewoon weten waar je wel of niet kan rijden :)
 
achjah, ik heb de mijne polini evo 70 twins tuned.
geeft wel leuke tops 8P
maarjah, ik woon @ haaxbergen.
enige shit dat ik daar aan politie ken is: 2x politie auto. 1x vivacity, en 1x boevenwagen geval (zo´n blauw busje)
nou die auto´s schud je wel af, de vivacity trek je er wel uit, en die boeven wagen geval.....nog nooit @ straat gezien (en dat zonder vercekering of zo´n geel stickertje 8P
 
Heej jij hebt me avatar gejat:D Maar ik heb alleen een boete gehad voor zonder helm rijden|( Dat is wel zo'n beetje de domste boete die je kunt krijgen maar toch... Ik wou door rijden met me due plus en shot enz.. gaat die kk wout midden op straat staan8P "Zo jongeman... dat ding ziet er wel snel uit he?" "Nee hoor valt wel mee:rolleyes:" Mocht ik zo weer door rijden, maar toch zonde van de 55 euro. En ik ben laatst een keer geflitst door een personenauto op een hele donkere weg waar 's avonds nooit iemand rijdt:( Reed ik net 100 ofzo, maar daar nog niets van gehoord:)
 
Ik woon in de hoeksche waard, daar ben ik 1 keer aangehouden toen ik nog een evo 50 had.... Ik reed met een km of 110/120 het dorp uit zo tegen een polotje aan |(.... Ik was hem aan het afstellen, toen heb ik 45 min met die agent staan praten :)... Toen uiteindelijk heb ik alleen een boete voor zonder helm gehad, omdat die dat toch gevaarlijk vond... Maar nu ik een MHR Speed setup heb en mijn rijbewijs ga ik er niet meer mee de weg op alleen de polder ingeweest gisteren om hem af te stellen voor volgende week zaterdag meeting @ Oude Tonge....
 
1x 2 kw+ @ Aerox Polini 50 giet NRX speedcontrol
3x 2 kw+ @ Streetmagic polini 70 giet, 17,5,jollymoto (Lek) Multivar, lange vertanding (1e x)
2e + 3e x 70 athena ovaal alu, polini 4race, 17,5, Athena Var,Lange vertanding...

Nog nooit in beslag genomen, nooit iets vanaf gehaald. Nog steeds geen enkele OvJ boete binnen gehad...
 
Heb 1 keer een boete gehad met de sonic voor rijden op een fietspas waar ik niet mocht rijden8P
Met de NRG rijd ik alleen maar voor onze werkplaats op industrieterrein, daaar komt nooit police.
 
Back
Top