Bobi said:Als jullie dat zeggen geloof ik dat direct maar weten jullie ook sinds wanneer dat is? Mijn Belgische vrienden hebben nu ongeveer 5 jaar hun rijbewijzen en toen was dat nog zo. Maja in 5 jaar tijd kan er heel veel veranderen natuurlijk he
Hier mag het nog steeds verkocht worden hoor.RemcoV said:Tis gewoon idem hier in Nederland right?
hier MAG het ook niet verkocht worden aan particuliere , alleen voor op het circuit , daar valt niet op te controleren? :X
Lijkt me dat ze Vinny niks kunnen maken als ze geen bewijzen hebben dat het niet voor het circuit gebruikt word?
[5th] klaas said:Hier mag het nog steeds verkocht worden hoor.
In belgie is het verboden om het in je bezit te hebben!Ookal monteer je het niet als winkel je bent alsnog fout volgens de wet,ookal hbe je er goede bedoelingen mee!
Tinne said:In nederland werd het `opgelost` doordat men ineens overal die gele stickers met `niet voor gebruik openbare weg enz..` op plakte.
Toch?
[5th] klaas said:Maja met vuurwerk deel je niet mee aan het verkeer,speelt ook een rol
tuynheck said:Ten eerste mag je in NL ook gewoon scooter rijden met je rijbewijs...
Ten tweede is het gewoon dom om een scooter zaak te openen en opvoer spullen te verkopen als het niet legaal is. PUNT Dat is gewoon hetzelfde als een coffeeshop openen in Belgie en dan raar opkijken als ie opgedoekt word. Dom dom dom... Dan had ie maar op de grens van brabant of limboland moeten beginnen dan heb je dat probleem niet.