Politie agenten (in opleiding?)

Een plaatje van internet...

Kom je wel ver mee zeg. :rolleyes:

Vriend van me is reeds afgewezen, gezakt op de laatste test ( psych )

Goed zonde, kan je de rest van het jaar werken. :)
 
Ik ben inmiddels bezig met Solliciteren voor Complex Beveiliger bij DV&O.
Dan zit ik er tenminste bij, en via daar verder stromen.

Brief is inmiddels in Den Haag, en kan elk moment bericht terug verwachten.

Politie is niks geworden ivb me ogen, laat ze niet laseren.


Heb je slechte ogen? Ik ben van plan om een info pakket aan te vragen en van daaruit verdere stappen te ondernemen, maar nu heb ik opgemerkt dat ik soms moeite heb met teksten lezen op afstand, denk aan schoolborden, ondertiteling en nummerborden vanaf een meter of 10. Zou wel minder zijn als ik daardoor het niet zou halen, mocht ik eventueel door alle andere tests heen komen. is dat een groot probleem?
 
Om Patrick even toe te lichten. Je moet met elk oog minimaal 25% kunnen zien.
Ik heb mijn ogen hier ook op laten testen. 1 oog daar zag ik 25% mee en met het andere 16%. Om die reden viel de politie voor mij af.
 
jawel. je moet alleen zonder bril met ieder oog 25% kunnen zien. Ik heb lenzen. Zonder lenzen in zag ik te weinig. Daarom kan ik niet in aanmerking komen voor een baan bij de politie.

Ga gewoon een naar een opticien en laat je ogen meten. Dus hoeveel % je ziet zonder bril op.
 
ik heb me dus ook aangemeld bij de politie :p gewoon omdat ik het wel vet vind, elke dag weer wat anders en ik zie mezelf dus niet op een kantoor zitten oid hele dagen lang, ik wil dan ook bij de bbe of KMar maar ja daar moet je dus eerst voor op straat lopen,

om bij de KMar te komen eerst op bij de politie zitten?
je kan gewoon soliciteren hoorvoor KMar, voor wat jij bedoeld,bij politie Arrestatie-Team? moet dat wel ja
 
Om Patrick even toe te lichten. Je moet met elk oog minimaal 25% kunnen zien.
Ik heb mijn ogen hier ook op laten testen. 1 oog daar zag ik 25% mee en met het andere 16%. Om die reden viel de politie voor mij af.

Ik van meerdere opticiens vernomen dat ze allemaal niet zo heel nauw kijken op die medische keuring. Met die minimale verschillen die jij hebt moet het wel mogelijk lijken.

Heb zelfs van mn eigen opticiens vernomen dat ze je soms eerst afkeuren, en dan naderhand toch maar eens toenadering zoeken als je voor de rest prima geschikt bent...
 
Ik heb -1.25 en -1, ik heb daarom nachtlenzen genomen en hiermee kwam ik makkelijk de oogtest door. Ik doe nu niveau 4 in amsterdam en ben nu ongeveer 14/15 weken mee bezig. Heb net mijn eerste schoolkwartiel afgerond en loop nu 2 weken stage in de binnenstad.
 
AeroXJunkii, laat me raden, jaar of 17. Puberend, moeite met autoriteit en bovenal niet bijster intelligent gezien je opmerkingen.. :henko:

Maar goed, ik las dit topic toevallig. Ben zelf net weer 2 weken bezig aan de academie, ben alweer dik half jaar in dienst (waar blijft de tijd?)
Momenteel flink wat patronen aan het rossen met de Walther P5, is leuk om te doen.
60 uur schieten de komende 2,5 maand, toets afleggen en dan meteen weer werken vanaf Koninginnedag 2007.

Iemand tips om geld bij te verdienen? :rolleyes:
 
Poker :+

Maar dat doe je al... :)

Een badbeat op de 2-2 No Limit @ HC met €115 stack all-in
:+

Ik vraag me echt af hoe mensen van die dikke auto's + motoren kunnen rijden op hun 20e...Lijkt me sterk dat die mensen net als ik een eigen woning hebben, kostenpost van dik €700 en een inkomen van rond de €1200.
Ik heb nu als agent in opleiding (ff ontopic blijven) een Opel Astra op de kop kunnen tikken van een Marokkaanse dude voor 200€..

Need money, know how?
 
Ik van meerdere opticiens vernomen dat ze allemaal niet zo heel nauw kijken op die medische keuring. Met die minimale verschillen die jij hebt moet het wel mogelijk lijken.

Heb zelfs van mn eigen opticiens vernomen dat ze je soms eerst afkeuren, en dan naderhand toch maar eens toenadering zoeken als je voor de rest prima geschikt bent...

Het is misschien wel mogelijk maar ik heb al bij de landmacht gesolliciteerd.
De psychologische en fysieke belastbaarheids keuring hebt ik al gehaald. ik moet nog 1 sollicitatie gesprel van een half uur en een medische keuring. Als ik die beide goed door heen kom, zit ik vanaf 1 mei in het leger.

Ik heb gesolliciteerd voor onder officier.

groete Rene
 
Ik heb -1.25 en -1, ik heb daarom nachtlenzen genomen en hiermee kwam ik makkelijk de oogtest door. Ik doe nu niveau 4 in amsterdam en ben nu ongeveer 14/15 weken mee bezig. Heb net mijn eerste schoolkwartiel afgerond en loop nu 2 weken stage in de binnenstad.

klasgenoot!!! :winner:
 
Back
Top