Nrg-Rox Mhr speed 04

Update 01-12-2006

Scooter is terug, is zover goed afgesteld, me koppeling was verbrand dus nieuwe erin gedaan is nu een stage 6 geworden ook zit er nu een stage 6 koppelingshuis op ivm koeling.

Voor de rest loopt de scooter heel lekker als het niet meer zo koud is ga ik even banken voor het goede resultaat, want we hebben scooter gebankt toen ik die ging ophalen maar ivm dat het zo koud was hebben we em niet helemaal opengetrokken alleen tot 90km/h en toen had die 19PK met nog stijgende lijn in dus dat zit wel goed.

binnekort meer

Dat inrijden vind ik sirryeus slap gelul je gooit dat ding op die bank je trapt hem aan je laat hem ff paar keer goed warm draairen en gaan is bij mij altijd goed gegaan dus ik snap niet echt wat jij er mee wilt berijken :P

Verder vers project :W

Tja ben gewoon zuinig op me spullen heeft genoeg gekost, en wil lang plezier van hebben dus.....

ej man, vette nrg.
hoe heb je dat voor elkaar gekregen met die rox kappen op dat nrg frame?
kwil et nml ook gana doen maar dan met volledige kappen set voor me straatscoot.
khoop dat je et me wil vertellen.

2-04-07
Heb niet veel nieuws te vertellen, heb setje nieuwe handschoenen gekocht, morgen krijg ik nog rode "velg sticker strip" en andere rempotdeksel, een nieuwe remleiding is ook in aanmaak...
Hier nog een paar nieuwe foto's:
DSCN0574-1.jpg

DSCN0571.jpg

DSCN0567.jpg

DSCN0566.jpg

DSCN0573.jpg

Sow, ook lang niks van je gehoord jonge, mijn page staat ook nu online :P
Blijft er vet uitzien jonge,binnekort ns even knallen he :W

groetjes Bas

Back