Nrg-Rox Mhr speed 04

Tinne said:
Komt er nu nog een soort van onderkuip op oid?

Nee er komen verder geen kappen meer op, onderkuip zat ik nog aan te denken maar toch maar niet meer gedaan vanwege ik ook op die kleine voetsteunen sta, dus daar ook een heel open gat zou zitten.... de scooter blijft zo als je em daar ziet. Alleen komen er nog stikkers op dat word 5 juli gedaan door Trim Line(is nog verrassing wat), en het motertje moet het gaan doen dat is het enigste verschil:P.

!!!NRG-ROX!!!

Waarom zet je elke keer !!!NRG-ROX!!! onder je posts? Vrij irritant imo.

Verder nice poject, alleen heb je vind ik achter te veel kappen tov de voorkant. :) Ik had het achterlicht en de underseat weg gelaten. :W

nrglewedorp said:
That's not possible I think... And not good for the construction!

!!!NRG-ROX!!!

I driv also whit downdraft, and i have some picsture of my karbu there or MUCH closer to the membran, like 1mm MAX.. If you well see that? :)

KreVaN said:
Ziet er niet verkeerd uit. Wat trekken die NRG's toch allemaal aan? Speedboer's project SR kappen, deze Aerox:P

Goed bezig
Succes

Haha jah vind ik nouw OK:P alleen ik vind deze voorkant niet egt mooi :)
moeten wat meer kappen op aan de voorkant :)

maarja sins mijn NRG-SR gebeuren er veel raare dingen :P

Karim,

wederom, word een lewedorpse scooter de absolute bom.
bakker, ik(multiculturele buitenstaander maartog) en nu jij.
Jammer dat ik druk ben, anders hing dat blok allang inelkaar.
Opzig jammer, maar misschien is het indd tog beter dat je de boel de boel laat, en het montage gedeelte aan het blok gewoon uitbesteed.

binnenkort kom ik welweer 'ns chekken samen met bakker

Latersss Xanderrrrr.

Update 1 oktober 2006

Scooter gister opgehaald, alles splinter nieuw dus de scooter is nog niet perfect afgesteld alles is heel ruim gezet zodat ik em lekker ff in kan rijden dan breng ik em terug, en dan zien we het resultaat wel.

DSCN0407.jpg

DSCN0408.jpg

DSCN0409.jpg

hier me ontsteking komt denk ik niet zo vaak voor.:P
DSCN0410.jpg

DSCN0411.jpg

hier voor de aansluiting van de laptop
DSCN0412.jpg

DSCN0413.jpg

laatste foto niet meer zo scherp:P

dat was het weer volgende x de resultaten!!

Geoffrey said:
hij is vet!
binnekort testbank?

ja als ik alles ingerededen heb want alles maar ook echt alles van het motorblok is splinter nieuw dus wilde het niet gelijk kapot rijden dus laat het ff wat ruimer alles en dan word die goed afgesteld !!

erg vet en netjes!:) leuke onsteking, nog getest in vergelijking met andere onstekingen? Komen er nog meer kappen op, nu vind ik hem nog een beetje kaal. ga zo door

mvg,

MHR: nee onsteking is niet getest voor verschil, en kwa kappen komt waarschijnlijk nog wel wat maar wat .... ben ik nog niet zo over uit.

Big B NRG: Jes, klopt helemaal

Back