This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nrg-Rox Mhr speed 04

hoe lang heb je over da mhr gedoe gedaan ziet er echt zwaaaar netjes uit zie je nie vaak kep zon idee dat deze erg dik gaat worde succes ermee ps kleur is ook vet
 
DBR ToyRoxje said:
hoe lang heb je over da mhr gedoe gedaan ziet er echt zwaaaar netjes uit zie je nie vaak kep zon idee dat deze erg dik gaat worde succes ermee ps kleur is ook vet


Ja, dat weet ik niet :X heb ik zelf niet gedaan heb ik via via gekocht en dat zat er al in dus ja was mooi meegenome.....

!!!NRG-ROX!!!
 
vind zo'n uitgefreesd logo ook vaak niet mooi, maar bij deze is het wel mooi gedaan en staat goed vet
 
Mooie kleur or :W, Voorvorkje staat er vast super bij.
rijd je morgen bij Wemeldinge bij de dijk? of ga je naar SBO Ommen?
 
Last edited:
Bas@Ritthem said:
Mooie kleur or :W, Voorvorkje staat er vast super bij.
rijd je morgen bij Wemeldinge bij de dijk? of ga je naar SBO Ommen?


Mijn planning was Wemeldinge, maarja alles viel weer tegen... Coaten was nog niet klaar noem maar op dus zal morgen wel zijn maar zonder scoot

!!!NRG-ROX!!!
 
ah jammer man!, ach jah ik wou eerst ook met scoot naar Wemeldinge gaan, maar bij mij loopt ook nog nie alles op rolletjes..
 
Bas@Ritthem said:
ah jammer man!, ach jah ik wou eerst ook met scoot naar Wemeldinge gaan, maar bij mij loopt ook nog nie alles op rolletjes..

Dat is minder, Als je project online is moet je ff zeggen dan zal ik is kijken. Suc6 verder en als me scoot klaar is zal ik wel wat van me laten horen....

!!!NRG-ROX!!!
 
update 24 juni 2006

frame is terug van coater, heb em even in elkaar gezet hier een paar foto's hoe die er nu bij staat, kijk niet naar de omgeving


sommige foto's zijn beetje donker maar de kleur van de kappen is zo als hier op de voorkap!!







 
Ziet er niet verkeerd uit. Wat trekken die NRG's toch allemaal aan? Speedboer's project SR kappen, deze Aerox

Goed bezig
Succes
 
Walhoutje said:
Eej Karim, ziet er goed uit !
Heeft Sjoerd de J. die kappen gespoten?

Massol Robin

Hey robbin ja dat heb je goed, heeft die wel netjes gedaan eej of niet.....!!! waar is die SR van je???

!!!NRG-ROX!!!
 
niet echt een update gewoon paar foto's erop gezet, met de nieuwe banden erop.











 
Last edited: