MotoGp

Status
Not open for further replies.
Idd!
LMFD dat Bayliss de plaats van stoner moet krijgen volgend seizoen <]
Stoner valt even vaak van z'n fiets als een kind die net zonder zijwieltjes de baan op mag x|


Bayliss rijdt nog 2 jaar voor Ducati in de Superbike, dan is hij 40...die gaat echt geen motoGP meer rijden hoor! Maar...just like I said 2 days a go....Bayliss gaat iedereen billenkoek geven! :W

Wel jammer voor Rossi...hij is en blijft gewoon de allerbeste, maar ik gun het Hayden dit keer wel. Niet dat ik hem mag, maar alleen al om het feit dat Rossi al 7 wereldtitels heeft, en Hayden vorige race onderuit werdt gemaaid...
 
Bayliss rijdt nog 2 jaar voor Ducati in de Superbike, dan is hij 40...die gaat echt geen motoGP meer rijden hoor! Maar...just like I said 2 days a go....Bayliss gaat iedereen billenkoek geven! :W

Wel jammer voor Rossi...hij is en blijft gewoon de allerbeste, maar ik gun het Hayden dit keer wel. Niet dat ik hem mag, maar alleen al om het feit dat Rossi al 7 wereldtitels heeft, en Hayden vorige race onderuit werdt gemaaid...
Doelde meer op het feit dat Bayliss die motor wss beter de baas kan dan stoner.
True dat ie wereldkampioen is in de WSBK en volgend jaar veel kans maakt om opnieuw de titel te halen.
Maar zou toch vet zijn als ie z'n carière kon eindigen in de GP met resultaten zoals vandaag. Hij heeft zelfs meer punten in de GP series dan Cardoso :p
 
Prachtig machtig mooi.. Arrogante Rossi onderuit :) Bayliss laat even zien wie de baas is en Honda wereldkampioen.. Mooier kon ik het me niet voorstellen :W
 
2-1.jpg


hayden had ze publiek ook nog mee
 
Prachtig machtig mooi.. Arrogante Rossi onderuit :) Bayliss laat even zien wie de baas is en Honda wereldkampioen.. Mooier kon ik het me niet voorstellen :W

Mja...dat je geen fan van Rossi bent, ieder zijn ding, maar Rossi is alles behalve arrogant, dat zie je alleen al aan het feit dat hij een mooi gebaar maakte naar Hayden toe in de uitloopronde. Rossi neemt altijd tijd voor de pers, en doet altijd iets leuks voor zijn fans. Ben het niet met je eens...:)
 
Hayden Kampioen:W:W

hoop dat het nu afgelopen is met die praatjes dat Hayden niet kan rijden. als je niet kan rijden, wordt je ook geen kampioen. en of dat nou met een beetje geluk is of niet, doet er totaal niet toe.

of die de titel kan verdedigen doet mij ook helemaal niks, dit neemt niemand Hayden nog af. ik hoop het ook niet, is leuker als ieder jaar iemand anders kampioen wordt.

Nu heeft Honda toch nog alles dit jaar:)
 
Prachtig machtig mooi.. Arrogante Rossi onderuit :) Bayliss laat even zien wie de baas is en Honda wereldkampioen.. Mooier kon ik het me niet voorstellen :W

idd niet mee eens...

en honda's denkwijze ligt me al helemaal niet..

zo van ''hij's kampioen door de motor'' ipv het ligt ook aan de rijder...

moet je voor de lol de autobiografie van rossi is lezen..leer je veel over dat ''wereldje'' en krijg je er een andere kijk op!

groeten
 
idd niet mee eens...

en honda's denkwijze ligt me al helemaal niet..

zo van ''hij's kampioen door de motor'' ipv het ligt ook aan de rijder...

moet je voor de lol de autobiografie van rossi is lezen..leer je veel over dat ''wereldje'' en krijg je er een andere kijk op!

groeten

Boeit me niet of iemand het er mee eens is of niet.. Dat grapje met die puntenachterstand op de spatbord en die verkleed partijen elke keer.. Arrogantie ten top als je het mij vraagt. Verder zeg ik niet dat hij niet sportief is! Absoluut niet, ik vind hem ook uiterst sportief alleen hij heeft teveel rare trekjes in mijn ogen. Arrogantie en sportiviteit zijn 2 verschillende dingen. Iedereen loopt met zijn mening maar achter elkaar aan vind ik.. Als iemand eens niet voor Rossi is dan bevalt dat niet of zo?
En ja, de motor doet wel heel veel dat blijkt maar weer.. I.m.o is Rossi de beste coureur, maar hij pakt dus niet het kampioenschap omdat hij Yamaha rijdt. Punt :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top