MotoGp

Status
Not open for further replies.
In april gaat de motogp weer van start

wie hoop je dat er dit jaar gaat winnen

(voorbeeld)

-1.McCoy
-2.Rossi
-3.Checa

-1.YAMAHA
-2.Honda
-3.Kawasaki
 
Advertisement - register to remove this

Mijn favorieten zijn Alex Barros, Colin Edwards en naar Bayliss ben ik ook wel benieuwd. Ik hoop dat Olivier Jacques en Kenny Roberts ook nog wat leuks kunnen laten zien, dat zijn tenslotte de veteranen :).
 
Mijn hoogste verwachtingen gaan naar Capirossi, Rossi en Barros.

Al zullen er een hooop mensen zijn die op dergelijke circuits mooie dingen kunnen laten zien en voor verrassingen kunnen zorgen, want er zijn meerdere teams die (semi)fabrieks spul in handen hebben.
En aprila, kawa en suzuki zitten ook niet stil.
 
Ik ga voor Rossi en Capirossi. Verder ben ik heel erg benieuwd naar wat McCoy op de Kawa gaat doen. Checa vind ik verder ook een goeie coureur, maar erg wisselvallig. Haga op de Appi en Bayliss in MotoGP zal me ook benieuwen. Mja, mijn top 2 is gewoon Rossi en Capirossi, de rest heb ik echt geen idee van.

Favo teams: Ducati en Kawasaki (bij voorbaat al :p) en het KR Proton team (respect voor).

Wil je trouwens nog ff bekijken hoe en wat: www.motogp.com
 
Haga

Ja maar Hage heeft al eens in de 500cc gereden op red bull yamaha

www.redbull-yamaha.com
www.garry-mccoy.net <--official site

Ik denk eerlijk gezegt dat Rossi het dit jaar iets moeilijker gaat krijgen als vorig jaar nu er veel meer 4takt is en de YAMAHA M1 met Checa en Barros toch goed bezig zijn
toch denk ik dat Rossi wel weer gaat winnen
want die laatste races van vorig jaar ging Rossi nie meer vol voor de winst hij was toch al kampioen en daardoor leek Barros toch beter dan hij is denk ik.
begrijp me niet verkeerd Barros is goed!!

maar met McCoy gaat het nie zo best, na het ongeval in feb 2002 bij het testen is hij niet meer goed aan de bak gekomen
 
heeft er iemand al DIKKE plaatjes vna de nieuwe bikes???????????????????????????????????? erik is HEEEEEEEl benieuwd namelijk :D
 
Ducati:

20_b.jpg


Kan je zelf ook wel ff zoeken hè :|
 
Wisten jullie dat ze dit seizoen met OPEN!!! :D pijpen gaan rijden. Dus geen dempers meer ofzo...

Dat word zoooooooooooooooo mooi op Assen 2003 :p

Hier kan je het mooi zien:

07_b.jpg
 
Last edited:
Ja zijn aangepast :), daarom is het nu mogelijk om met open pijpen te rijden..

170842.jpg


Brommer waar Ralf Waldmann op gaat racen dit jaar in MotoGP..

De basis: een Yamaha R1 blok 8P
 
Mhoaw, Max kan misschien nog 1 jaartje knallen.

Ik weet niet wat het beleid van Honda is. Of ze nou alle honden loslaten en gewoon het op de baan laten uitvechten.

Ik vind het wel jammer dat Edwards niet naar Honda is gegaan, maar naar Aprilia. Maar misschien kunnen zij in de toekomst iets leuks doen (misschien dit jaar al).

Ik verwacht van Ducati heeeeeeeeeeeel veel. Dat is toch HET team wat Honda van de troon kan gaan stoten dit jaar.

Jeroen
 
doen er eigenlijk nog mensen mee aan de droomcompetitie van Motor magazine?

174065.jpg
de yamaha met rare achterbrug en stereo veertjes en geen demper :)
 
ik verwacht eigenlijk wel veel van capirossi en barros, aangezien die vorig jaar errug snel waren (vooral barros) Maar ik denk zeker niet dat duc meteen al kampioen wordt.
 
Pas wel op dat Ducati pas voor het 1ste seizoen meerijdt.
Die hoge verwachtingen kunnen dadelijk in wedstrijdverband goed tegenvallen..

En de limiet is voortaan 130 db dus geen dempers :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top