MotoGp

Status
Not open for further replies.
Allround gezien is Hayden gewoon de kampioen. En daar gaat het uiteindelijk om bij het verdelen van de prijzen aan het eind van een seizoen. Niet wie de meeste overwinningen heeft..
 
Wat een gemauw allemaal weer zeg.

Sportief en arrogant is iets heel anders inderdaad, maar jij stelt het ook wel krom.
Jij ziet entertainment naar fans en trots van een rijder aan voor arrogantie...klopt ook niet.
Arrogant ben je als je nooit tijd hebt voor de pers en je fans.
Of alleen de media te woordt staat als je wint.....en niets wilt zeggen als je verliest.
Ook de geste aan het adres van Hayden tijdens de uitloop ronde getuigt van grote klasse en persoonlijkheid.

Hij is trots op elke overwinning en markeert hier zijn motor mee....bommenwerpers in de oorlog hadden dit vroeger ook als bewijs hoeveel overwinningen en strijd ze hadden doorstaan.

Maar goed ik ben ook geen Die hard Rossi fan maar feit blijft dat hij een aardig potje kan sturen.
Dat hij op zo een ongelukkig moment gaat liggen is gewoon domme pech.
 
Nu genoeg hierover, de discussie heeft nu lang genoeg geduurt, ieder zijn mening. Af en toe een offtopic discussie is echt niet erg, ik doe er zelf ook aan mee, maar nu gaat hij ff te lang door. Vanaf nu ontopic, anders ga ik snoepjes uitdelen.
 
Klopt...maar het is wel een gebed zonder einde. Ik vind Rossi beter, ik vind Hayden beter..blablabla. Ieder zijn mening, het zou zonde zijn als we zo nog 3 pagina's doorgaan over wie er arrogant is etc. Laten we het gewoon over de sport hebben, en niet mensen gaan afzeiken op hun mening.

edit : Maar ik geef je gelijk dat het ontopic is, ik heb het verkeerd verwoord, ik bedoel te zeggen, laten we ophouden met die discussie, schieten we niets mee op.

Heeft iemand hier trouwens misschien een vette wallpaper van Rossi...ik kan die dingen nergens vinden :)
 
Last edited:
[ir]http://pix.crash.net/large/278594.jpg[/ir]

[ir]http://pix.crash.net/large/278593.jpg[/ir]

[ir]http://pix.crash.net/large/278595.jpg[/ir]

(klikbaar)

RC212V - Technical specifications:

Overall length : 2050mm
Overall width : 645mm
Overall height : 1125mm
Wheelbase : 1440mm
Road clearance : 125mm
Weight (kg) : over 148kg
Engine type: liquid-cooled four-stroke DOHC 4 valve V4
Displacement : 800cc
Maximum power : N/A
Frame type : twin-tube
Front Wheels (inch) : 16.5
Rear Wheels (inch) : 16.5
Front Suspension : Telescopic fork
Rear Suspension : New Unit Pro-link
Fuel tank capacity : 21 litre

Ik vind em vet :). Alleen de voorkant is een beetje lomp vergeleken met de achterkant imo.
 
Het kontje is erg klein, en zit maar tot de helft van het achterwiel... ik had hem ietsje langer gelaten..

De vorm van de voorkant is BRUUT :)
 
Vet ding man...geen blauw meer ook het Repsol Honda? Ennuhm...+- 148 kg....@ 200+ pk? of zullen ze dat niet meer halen met de 800cc-tjes?
 
Uitslag GPinsider van dit seizoen:

uitslaggpinsider.JPG


Van een paar heb ik geen idee wie het zijn maar feli BigW Racing :)
 
Vet ding man...geen blauw meer ook het Repsol Honda? Ennuhm...+- 148 kg....@ 200+ pk? of zullen ze dat niet meer halen met de 800cc-tjes?

de 200pk zullen ze zeker wel halen, denk nog wel ietsje meer zelfs, mja zullen de teams niet snel uitspraken over doen, mja dat doen ze nooit;)

ik vind de Repsol Honda weer supervet:W

de tijden van de Valencia liggen trouwens best wel dicht bij elkaar en zelfs de suzuki zitten er nu goed bij. maar de winter is nog lang, dus er kan nog een hoop veranderen.
 
ik denk dat dat kontje zo klein is omdat er nu geen uitlaat meer in uit komt. dat zijn hele korte pijpjes geworden aan de onderkant van de kuip
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top