MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Hayden 8 ?

Elias 6 :D wtf

Toseland had beter gewoon in de SBK kunnen blijven imo, dit is huilen met de pet op.

Mooie overwinning voor pedrosa.
Jammer van dovi z'n val, had nog mooi kunnen worden als hij rechtop was gebleven en verder naar voren kwam.

*zet pc aan en grinnikt*

:W
Superstart, snelle tijden en gecontroleerd gereden.
Heel knap van Lorenzo aangezien zijn toestand, Hayden mooi 5de.

Race had eigenlijk net 1 ronde langer moeten duren. Hadden we kunnen zien of Rossi er voorbij had gekomen of dat Pedrosa 't laatste rondje echt heel rustig aan deed.

Ook erg jammer dat Stoner niet de race kon vol houden. Die was denk ik ook wel in de buurt gekomen van Pedrosa.

En Toseland had beter in de superbike kunnen blijven ja. Erg raar dat hij niet naar binnen ging voor de penalty.

Stoner is kapot...dit is nog een goed resultaat ook.

Knap van Pedrosa, maar het was een saaie wedstrijd.
Er reden van de 14? mss maar 2/3 koppeltjes rond...de andere reden ziels alleen rond.

over nog een rondje langer bladibla... 'had-had etc etc'

Pedrosa zei ook dat die +2 op z'n pitbord zag 't laatste rondje en dus wat rustiger aan deed. Hij schrok ook van Rossi in de laatste bocht :P

Stoner is kapot...dit is nog een goed resultaat ook.

Knap van Pedrosa, maar het was een saaie wedstrijd.
Er reden van de 14? mss maar 2/3 koppeltjes rond...de andere reden ziels alleen rond.

over nog een rondje langer bladibla... 'had-had etc etc'

Miss had de race dan nog een beetje spanning gehad ;)

Saaie race idd. Mooi voor Pedrosa, maar ook voor Rossi, aangezien ie nu weer 4 puntjes uitloopt op Lorenzo :P

IK scheet bijna in me broek de laatste bocht. Kwam die gekke italiaan er alsnog bijna voorbij zetten!

Ik zag hem idd weer zo`n actie maken....
Vol erin, de bocht niet redden...maar via Pedrosa weer een soort van lijn krijgen..

Btw, Die actie van Lorenzo..:D
zonde..paar ronden later had hij hem makkelijk kunnen pakken.
Hij was toen veel sneller.

ik vond het weer een superstukje GP , Rossi was weer eens een spelletje aan het spelen , en hij had 't m ook nog bijna geflikt ook !! :P

Pedrosa heeft IMO super gereden , mischien een voorbode voor wat nog komt?

en lorenzo heeft zeker te weten even laten zien dat deze meneer ook wel kan rijden , alleen even 1 keer net iets teveel risico genomen ;)

zulke wedstrijden maken de GP nou mooi :)

vind het wel jammer dat de andere klassen daar niet rijden , zou ik weleens willen zien :)

Lorenzo had beter nog 1 of 2 rondes kunnen wachten en dan een goede aanval kunnen opzetten. Dan was hij nog wel voor rossi gekomen.

Ik heb het net ook gekeken, wel aardige race. Zeer nette prestatie van Pedrosa, wel balen dat Rossi em er net niet meer tussen kon drukken.

Ik zag hem idd weer zo`n actie maken....
Vol erin, de bocht niet redden...maar via Pedrosa weer een soort van lijn krijgen..

Btw, Die actie van Lorenzo..:D
zonde..paar ronden later had hij hem makkelijk kunnen pakken.
Hij was toen veel sneller.

Die actie van Lorenzo was hetzelfde als die van Rossi. Toont maar weer eens aan hoezeer men door een bepaalde 'bril' zo'n actie bekijkt. Bij de een wordt het afgekeurd, terwijl het bij de ander top is :+

idd.. naja pedrosa ging dus gewoon vant gas af omdat ie dacht dat ie meer voorsprong had las ik al.. rossi ging dus niet opeens sneller.. lorenzo had best rossi ff mogen inhalen vond ik :)

Status
Not open for further replies.
Back