MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Rossi wilde heel graag op een duc. Maar omdat Duc net zoals is als honda....

Net zoals Honda :? wat bedoel je daar mee?

Aangezien Ferarri een derde wagen wil laten meedoen, kan Rossi daar wel in... goed voor de commercie. Plus het feit dat Rossi wel in is voor zoiets, staat zijn naam ook weer ergens in de boeken.,.

Staat in zijn autobiografie inderdaad zoiets.

Toen hij weg wou bij Honda had hij meerdere redenen: Bij honda was de machine het belangrijkst, de coureur hoefde hem slechts te besturen.
Hij wou een nieuwe uitdaging.

Toen is hij wezen praten met Ducati, maar al snel werd bij Rossi duidelijk dat Ducati een zelfde soort gedachten gang had, en bij Yamaha deelden ze Rossi's mening.

Net zoals Honda :? wat bedoel je daar mee?

Aangezien Ferarri een derde wagen wil laten meedoen, kan Rossi daar wel in... goed voor de commercie. Plus het feit dat Rossi wel in is voor zoiets, staat zijn naam ook weer ergens in de boeken.,.

Wel goed voor de commercie ja, ik ben groot fan van Rossi, maar je gaat mij niet vertellen dat hij uberhaupt mee kan komen in de f1 :D Het niveau dat een coureur moet hebben om in de f1 te rijden is uitzonderlijk hoog, dan kan je wel de beste motorcoureur van de wereld zijn, maar die ventjes die daar rijden zitten al vanaf hun 4e jaar in een kart. Nee...ik hoop niet dat hij zichzelf zo naar beneden gaat halen. Zou het een soort Michael Jordan actie vinden die gaat baseballen :+

Oja...ik neem wel mijn woorden terug als hij strax een aantal f1 coureurs voor schut zet door gewoon sneller dan hen te rijden in zijn 1e training ofzo :+

Rossi reed als kind dacht ik ook op de karts maar moest toen beslissen.. motorracen of autosport.
Dacht ik igg (bind me er niet op vast :P )

Maar ik zou hem graag in de sbk zien en daar is hij juist geschikt voor denk ik.
In de moto gp rijden ze wat minder agressief en Rossi houdt juist wel van een beetje duw en trekwerk.

Denkt aan Laguna seca vorig jaar:winner:

De tijden die Rossi reed hebben toch al laten zien dat ie gewoon mee kan komen met de huidige F1 coureurs... dus waarom niet.

Ja, Rossi reed vroeger karts waar hij ook wel is kampioen is geworden in een paar districten, daarna is hij overgestapt op minibikes waar hij het veel beter op deed. Zou het jammer vinden als Rossi F1 zou gaan rijden:'(.

Ik ook , motorracen is veel gaver!
Al kijk ik ook elke f1 wedstrijd.

Nee laat hem maar sbk gaan rijden , ducati moto gp of f1 zie ik niet zo zitten.
We maken het vanzelf mee.

me twee.

Sbk zou vet zijn, als hij dat gaat rijden.

Trouwens
Rossi's autobiografie is wel een nice boek, heb hem weliswaar in het engels van haynes, wel mooi.
Zeker een aanrader om te lezen.

Niet te vergeten dat Rossi regelmatig Rally rijdt, tis niet hetzelfde, maar rijdt vaker met 4 wielen dan wij weten denk ik ;)

Het gras bij de buurman is altijd groener maar die Rossi heeft me volgens mij een ideaal leven wanneer auto en motor sport je passie is. Er moet ongetwijfeld hard gewerkt worden op sommige momenten maar qua werk/opbrengsten/uitnodigingen/mogelijkheden en uitstapjes kan je toch wel zeggen dat die man een koningsbaan heeft.

Rossi heeft al gereden in Ferrari gereden, circuit weet ik niet.. (zat 2 sec onder (minder snel) de rondetijd van de nr 1 in de f1)

De laatste keren met testen in de F1 zat Rossi niet ver van de tijd van Luca Badoer. Dacht een paar 10e ofiets, maar iig zou die er goed mee kunnen komen.

De laatste keren met testen in de F1 zat Rossi niet ver van de tijd van Luca Badoer. Dacht een paar 10e ofiets, maar iig zou die er goed mee kunnen komen.

Testrijders hebben de snelheid echt niet huis om mee te doen voor de prijzen.
testtijden van Rossi zullen wij nooit een realistisch beeld van krijgen, want wij weten niks van de hoeveelheid benzine, banden enz...

en het gaat bij de F1 JUIST om de 2sec en minder. tot die 2 seconde komen is 1, maar om dan het laatste stukje te vinden, dat is voor vele onmogelijk.

Testrijders hebben de snelheid echt niet huis om mee te doen voor de prijzen.
testtijden van Rossi zullen wij nooit een realistisch beeld van krijgen, want wij weten niks van de hoeveelheid benzine, banden enz...

en het gaat bij de F1 JUIST om de 2sec en minder. tot die 2 seconde komen is 1, maar om dan het laatste stukje te vinden, dat is voor vele onmogelijk.

Nou dat valt wel mee hoor. En een testrijder op het testcircuit heeft wel degelijk snelle tijden dus daar kun je het prima mee vergelijken. En Pedro Da La Rosa dan in Bahrein 2006? die inviel voor Montoya? Is ook testrijder. En Alexander Wurz en Anthony Davidson etc. Realistisch beeld niet, maar toch wel een behoorlijk indicatie hoe of wat.

1 99 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'21.678 261.058
2 46 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'21.845 264.058 0.167
3 27 Casey STONER AUS Ducati Team Ducati 1'21.910 262.901 0.232
4 3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1'22.113 260.492 0.435
5 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 1'22.135 260.554 0.457
6 24 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini Honda 1'22.146 260.303 0.468
7 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'22.490 262.326 0.812
8 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 1'22.540 259.241 0.862
9 7 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'22.633 260.303 0.955
10 65 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'22.662 262.326 0.984
11 33 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team Kawasaki 1'22.842 256.532 1.164
12 15 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini Honda 1'23.004 260.617 1.326
13 59 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando Ducati 1'23.106 256.959 1.428
14 14 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP Honda 1'23.147 254.777 1.469
15 52 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'23.390 256.837 1.712
16 88 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing Ducati 1'23.912 256.349 2.234
17 41 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP

Lorenzo (hard) en Stoner gevallen in 'outlap'.

Vanavond 22:00 RTL7

Status
Not open for further replies.
Back