MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Schrijf stoner nog niet af voor het kamioenschap, en vergeet Lorenzo ook niet.

Rossi kan altijd nog wel een keertje pech hebben door een kapotte motor, of een schuivertje.
Als stoner of lorenzo dan de winst pakken, ligt Rossi alweer 25 punten achter.

Ik denk zelf dat Lorenzo een grote gevaar is dan Stoner.

Stoner rijdt vrij agressief en kan er ook niet tegen als rossi dan toch beter is.
* denkt aan laguna sega 2008 *

Vind zelf dat Lorenzo erg hard kan rijden en mooi. Als ie dit jaar goed Rossi observeerd qua rijden , dan is hij in 2010 kampioen

Mochten de geruchten kloppen dat Lorenze eventueel naar Repsol gaat ben ik benieuwd wie er plaats neemt op de Yamaha. Wie weet Hayden :P

Lorenzo moet blijven zitten waar hij zit :!.

Goeie leermeester (lees: alle data worden gedeeld, en wat is beter dan zo'n ervaren rijder naast je te hebben).

Rossi is over een paar jaar te oud voor het spelletje, en kan lorenzo gebruik maken van z'n kennis :W

Dat hoop ik stiekem ook, maar op de een of andere manier vind ik dat gewoon niets voor hem...hoelang zal hij uberhaupt nog @ MotoGP blijven? Zijn daar geruchten over? En is het mogelijk dat hij ooit op een Duc gaat stappen? Of zijn daar ook al eens dingen over naar buiten gekomen dat dat nooit gaat gebeuren? Vraag me dat wel eens af namelijk :)

Dat hoop ik stiekem ook, maar op de een of andere manier vind ik dat gewoon niets voor hem...hoelang zal hij uberhaupt nog @ MotoGP blijven? Zijn daar geruchten over? En is het mogelijk dat hij ooit op een Duc gaat stappen? Of zijn daar ook al eens dingen over naar buiten gekomen dat dat nooit gaat gebeuren? Vraag me dat wel eens af namelijk :)

Ik denk dat Rossi nooit op een Duc zal plaats nemen. IK hoop dat hij SBK gaat doen. Maar denk eerder dat ie rally gaat rijden.

Rossi is een italiaan..die willen allemaal op een Ducati.
Of hij gaat voor Ferarri iets doen.

Rossi naast Stoner op de Duc, no way.

Dan idd nog eerder naar Ferarri lijkt me.

rossi-ferrari-3.jpg

achja..

trouwens wat was mccoy weer een held he in de supersport op die triumph.. die kerel rijdt zo vreselijk debiele lijnen :W... slinger slide ram bocht recht aansnijden.. plat gooien. gas er op.. heerlijk 8)

Rossi is een italiaan..die willen allemaal op een Ducati.
Of hij gaat voor Ferarri iets doen.

Rossi wilde heel graag op een duc. Maar omdat Duc net zoals is als honda....
Heeft ie toen gekozen voor yamaha. Wat zou ie dan voor ferrari moeten doen?
Formule 1 rijden is hij te oud voor.

Status
Not open for further replies.
Back