MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
En echt weer een standaard "Pedrosa-ik-rem-te-laat-en-raak-mijn-voorkant-kwijt"-crash. Mijn respect voor die gast daalt echt met de race...wat is hij dom bezig zeg!

Er komt binnenkort een plekje vrij Robbert....:D

Respect voor Rossi.
Schade beperken voor Stoner.
En hopen dat het een keer fout gaat.

Voor Lorenzo moet het ook saai zijn hoor...

WOOOOOOO HELD!!!! YEAH 8) 8) 8) +ralf+

Fucking vet dat spandoek. Damn ik had er toch eigenlijk wel graag bij willen zijn.
Maar vanaf staanplaatsen kan je dit soort dingen die je vandaag op tv zag toch niet bekijken. Leuk fragment ook waarin je veel van rossi's overwinningen zag.
Leuk programma vandaag. Top

Leuke dag gehad! Geluid was echt weer sweet om eens te horen, terug reis was het nog leukste met alle motoren ;P

Sfeer op de rossi tribune was echt super. Heb er echt van genoten.
Het spandoek ging ie precies voor mijn neus afrollen9||6
Go Vale!!! 9de kampioenschap...?
Volgens jaar zeker weer!

Ik ben ook net thuis, wat een weekend hé 8)

Ik was vrijdag heen gegaan, was eigenlijk wel genoeg zo... Hele dag bier drinken en motoren zien/horen knallen :D

Bij onze groep ook nog een RSV, KTM en R6 ingegraven zodat ze geen standaart meer nodig hadden :) :D

WSBK was ook wel lachen vandaag:)

Haga krijgt ook eens zijn pech die Spies ook al heeft gekregen.
heb van begin af aan al gezegt dat Haga geen kampioen wordt. en gezien de vorm van beide rijders de laatste 3 races is Spies zeker in het voordeel:)

Race 1: Biaggi:W

WOOOOOOO HELD!!!! YEAH 8) 8) 8) +ralf+

Fucking vet dat spandoek. Damn ik had er toch eigenlijk wel graag bij willen zijn.
Maar vanaf staanplaatsen kan je dit soort dingen die je vandaag op tv zag toch niet bekijken. Leuk fragment ook waarin je veel van rossi's overwinningen zag.
Leuk programma vandaag. Top

Gisteren was te gruwelijk!!! In de Rossi tribune gezeten en heb het hele gebeuren van dichtbij meegemaakt! Damn ik ben zo blij dat ik dit uniek moment van 30 meter afstand heb gezien 8) K sta zelfs op de homepage van MotoGP.com. Im the happiest boy alive

Rossi is de allerbeste. Bellicimo!

Haga’s seizoen voorbij?

Het lijkt er op dat het seizoen van Noriyuki Haga zo goed als voorbij is. De Japanner kwam in de tweede race op het Engelse Donington Park hard ten val waarbij hij dusdanige blessures opliep dat hij waarschijnlijk twee a drie maanden zal moeten herstellen.

Na een derde plaats in de eerste race op het in de East Midlands gelegen Donington Park ging het in de vierde ronde van de tweede race goed mis.
De 34 jarige Ducati rijder kwam op een tweede plaats liggend in de Coppice bocht ten val waarna hij meerdere keren geraakt werd door zijn Ducati waarbij hij, voor zover nu bekend is, twee ruggenwervels en zijn schouder heeft gebroken. Ook wordt melding gedaan van een gebroken rechterpols en dat de Japanner moeite heeft met ademhalen.

Haga is per helikopter naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis vervoerd waar hij aan zijn blessures zal worden geholpen. De eerste diagnose is dat de Ducati Xerox rijder twee a drie maanden zal moeten herstellen van deze blessures waardoor zijn seizoen in feite over is. Updates volgen zodra er meer nieuws is over de verwondingen van Nitro Nori.

bron:www.racesport.nl

dat zou zonde zijn voor het kampioenschap:(

maar mocht Haga er een paar races uit zijn, wie komt er dan op de meest succesvolle fiets uit de SBK historie te zitten? leuke discussie zal dat worden:P

Ziet er idd best pijnlijk uit :X

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_gNpFwB7nPE"]YouTube - HAGA CRASH DONINGTON 2009[/ame]

Ah damn!! Dat vind ik echt zonde man, zo balen voor Haga :(

Nou zal die eeeeindelijk een keer de WK titel kunnen pakken, heeft ie weer pech. Echt zonde dit.

Na die crash werd gelijk gezegd: rider ok.... dus ik dacht, zo erg als het er uit zag zal het wel niet zijn. Maarja, wel dus.

geruchten gaan dat Laguna Hayden's laatste race wordt op de Duc.
daar had men het schijnbaar over op rtl7 tijdens de TT.
heb er verder nog niks over gelezen ofzo, maar waar rook is......

Klopt ja, 17e met de kwali en in de race 6e :) wel het geluk dat er een aantal uitvielen voor hem :+

edit: Iets te laat :+

Status
Not open for further replies.
Back