MotoGP & WSBK 2013

De beleving rond 't circuit of de races zelf? Want imo is de Superbike een stuk spannender dan de MotoGP. Mooi beetje beuken af en toe :#
 
Ja, kom je zo maar die man met de blauwe bril tegen ;-) was wel even lachen idd!

Was dus gister weer bij Yamaha op visite, was weer erg gezellig. v/d Mark en Bo Bendsneijder waren toch wel hoogtepuntjes van de dag. Echt heerlijk om zulke mannen shoulder-to-shoulder te zien battlen.

Daarnaast ook nog even de paddock op geweest. Nieuwe team van Rintje Ritsma oogt ook gezellig, kwam me een partij herrie uit de tent van de "Hollandsche Jongens" :D Die hebben er vast een flink feestje zitten bouwen :D
 
Ja, kom je zo maar die man met de blauwe bril tegen ;-) was wel even lachen idd!

Was dus gister weer bij Yamaha op visite, was weer erg gezellig. v/d Mark en Bo Bendsneijder waren toch wel hoogtepuntjes van de dag. Echt heerlijk om zulke mannen shoulder-to-shoulder te zien battlen.

Daarnaast ook nog even de paddock op geweest. Nieuwe team van Rintje Ritsma oogt ook gezellig, kwam me een partij herrie uit de tent van de "Hollandsche Jongens" :D Die hebben er vast een flink feestje zitten bouwen :D

Oooh was dat die tent van Ritsma! Hahaha veeett!
 
Ja, kom je zo maar die man met de blauwe bril tegen ;-) was wel even lachen idd!

Was dus gister weer bij Yamaha op visite, was weer erg gezellig. v/d Mark en Bo Bendsneijder waren toch wel hoogtepuntjes van de dag. Echt heerlijk om zulke mannen shoulder-to-shoulder te zien battlen.

Daarnaast ook nog even de paddock op geweest. Nieuwe team van Rintje Ritsma oogt ook gezellig, kwam me een partij herrie uit de tent van de "Hollandsche Jongens" :D Die hebben er vast een flink feestje zitten bouwen :D

Rintje heeft altijd zn karaoke set mee, al eens een mooi feestje megemaakt :+
 
Lol. Marquez/Lorenzo precies hetzelfde momentje als Rossi/Gibernau een aantal jaar terug in dezelfde bocht :D Ben benieuwd wat voor gevolgen dit heeft :p
 
Lorenzo gaf Marquez veelste veel ruimte. Toch ging marquez er wel veelste ruig in imo. Maar ik zou het zelf ook zo gedaan hebben :p

Ik vind Marquez ook echt ook mooie rij-stijl hebben!
 
En terecht, die actie verdiende geen schoonheidsprijs.
Wel leuk voor Marquez dat ie weer punten verzamelt. Hij is goed bezig.
 
Rossi kan tempo echt niet meer aan... wie weet pakt hij nog podium als ze in regen moeten rijden... maar anders zie ik hem niet hoger als 4e eindigen...
 
Wel netjes dat Lorenzo later zei dat het inderdaad gewoon bij racen hoort. Hij is een stuk volwassener geworden wat dat betreft. Wel mooi om te zien, zulke acties :p

Had van Rossi ook wel wat meer verwacht. Zeker nadat ie Marquez voorbij ging.
 
Schrijf Rossi nou niet af.

Die 3 spanjaarden voor in gingen natuurlijk helemaal maximaal voor eigen publiek. Beetje een podium zoals ik verwacht had eerlijk gezegd.
Volgende races le mans, mugello, catalunya, assen... allemaal circuits waar Rossi altijd goed presteert. Hij zit er qua punten zo weer bij, let maar op.
 
Oh ok, wist ik niet.

Nouja ik denk niet dat Rossi te oud is, maar goed we zullen wel zien hoe ie het verder doet toch :)
 
Ik heb er ook weinig vertrouwen meer in eerlijk gezegd en heb tot op een week geleden eigenlijk altijd vol gehouden dat hij er nog zou komen. Ik wist niet dat Rossi al zo vaak op Jerez had gewonnen maar dat verbaast me niets. Dit was echt een stuurbaan en dat zou toch zijn sterke punt moeten zijn. Erg zonde, maar als je ziet hoe die Spanjaarden rond gaan...dat zie ik m niet meer doen! :)
 
Back
Top