MotoGP & WSBK 2013

Mensen hier die ESPN classic hebben in hun zenderpakket? Laten ze geregeld oude wedstrijden zien. Nu gaat het over de top 10 beste wedstrijden van Rossi. Tweetakt geweld 8)
 
Mooie wedstrijden ja die Top10 rossi. Gister 125cc 2takt race gezien dat rossi kampioen werd.

Was mooie wedstrijd in Qatar.
BSB was ook mooi.

Hopelijk WSBK komend weekend ook
 
Woow die marquez gaat 't wel maken zeg. Die gast kan echt goed sturen.
Supervet ook trouwens dat ie als rookie meteen voor repsol Honda rijdt.
 
Tja, dat komt ook alleen maar omdat 't een Spanjaard is :+

Z'n pak zal bij de ellebogen wel doorgesleten zijn :# Mooie stijl :W

Denk dat Pedrosa na dit seizoen weg moet bij Repsol. Beter zetten ze Bradl of Crutchlow op zijn machine!
 
schrijf hem niet zo snel af man... hij begint altijd traag aan een seizoen, maar hij doet nog gewoon mee hoor...

ik had meer van rossi verwacht, maar de yamaha's waren kansloos tegen de honda's, wat gaan die hard...
 
Hij rijdt al jaren voor dit team, en nog steeds geen wereldkampioen. Honda heeft voorafgaand aan dit seizoen ook gezegd dat het erop of eronder is voor Pedrosa. Als Stoner niet was gestopt had ie er nu al niet meer voor gereden.

Dat de Honda's gingen winnen was idd vooraf al bekend. Zij hebben ook 1 dag meer getest daar. Aan de andere kant... Crutchlow had er nog nooit gereden en werd 4. Toffe gozer vind ik dat. Op Europese bodem zit Rossi er wel weer bij.
 
Pedrosa is echt wel 1 van de betere rijders van het veld... tenzij Rossi ooit nog terug wilt bij Honda, zou ik het geen slimme zet vinden om zijn contract niet te verlengen.

Yamaha en de ducs waren puur op snelheid idd echt kansloos vergeleken met de Honda's. Damn wat vet! :p 345 op het rechte stuk.
Crutchlow gaat goed idd he. Vooral als je bedenkt dat hij op een satelliet bike rijdt
 
Pedrosa is echt wel 1 van de betere rijders van het veld... tenzij Rossi ooit nog terug wilt bij Honda, zou ik het geen slimme zet vinden om zijn contract niet te verlengen.

Yamaha en de ducs waren puur op snelheid idd echt kansloos vergeleken met de Honda's. Damn wat vet! :p 345 op het rechte stuk.
Crutchlow gaat goed idd he. Vooral als je bedenkt dat hij op een satelliet bike rijdt

True, maar hij is wel de eeuwige 2e :p Snap wel dat Honda er na dit seizoen genoeg van zou hebben en iets anders wil proberen.

Idd, Crutchlow rijdt op de 2012 m1 van Lorenzo. Zou 'm wel eens op een fabrieksmotor willen zien!

Bij interviews op BBC doet ie ook altijd leuk mee etc. Ik ben fan :7
 
Last edited:
De 2012 M1 van Lorenzo?

Maar dat waren 800's... en nu rijden ze weer 1000 toch? Of was dat vorig seizoen ook al zo?
 
Vorig jaar waren ze alweer terug naar 1000cc. Heb 't ergens gelezen dat ie op de bike van Lorenzo rijdt, kan het alleen zo snel niet vinden.
 
Technical Specifications of the 2012 Yamaha YZR-M1: Engine: 1000cc liquid-cooled, inline four-cylinder, four stroke Power: more than 240 horsepower (176Kw) Transmission: 6-speed extractable with various choices reports Chassis: Aluminium twin tube, with various geometrical possibilities of steering angle, distance, height. Aluminum swingarm Suspension: Ohlins inverted fork and rear shock, all adjustable for preload, compression damping and rebound damping adjustable high and low speeds. Various rear suspension available Looking for: MFR, diameter 16.5 inches front and rear Tires: Bridgestone, 16.5 inches diameter Brakes: Brembo,. two 320mm carbon fiber and double clamp with 4 opposed pistons. Single stainless steel rear disc brake caliper 2-piston calipers Weight: 157 kg according to FIM regulations*

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Classic Racers/yamaha__yzrm1_1000.htm

http://www.racesport.nl/MotoGP/Moto...verloren/tabid/63/iNews_ID/31982/Default.aspx

Rossi mistte dus een deel van z'n remschijf..
 
Last edited:
je hebt gelijk, dacht toch echt dat het pas dit jaar inging...


wel knap van rossi die 6e plek dan... dat soort snelheden met niet functionerende remmen :X
 
WSBK assen was vet man vandaag. Echt super spannende race van v/d Mark gezien. Ff van plek 11 naar 4 binnen een paar ronden. Die gast is echt goed bezig.

Tussen de races door kwam ook nog een CBR500R cup, met allemaal ventjes van 14 jaar ofzo. Daar was 1 Nederlandse wildcard rijder bij. Bo Bendsneijder.
Die dude stapte vandaag voor het eerst op zo'n CBR500R... en wint gewoon de fucking race!! In de laatste ronde, GT bocht pakt ie nog ff op een paar honderste seconden de eerste plek af.

Iedereen helemaal wild, staande ovatie en shit. Dat gastje vond het ook fucking geweldig natuurlijk :D
Wilhelmus tijdens het podium op assen voor Bo, met prik limonade ipv champagne hahaha. Echt een super toffe dag gehad.


Kom ik natuurlijk die maffe D.J. nog tegen daar. Ook lache, echt al vet lang niet meer gezien.

En thanks to RWP stuntriding vip kaarten :) eeeuuuj

bobendsneijder%20race_800.jpg
 
Bo Bendsneijder reed vorig jaar de gamma-cup bij de SOBW en was daar kampioen geworden. Super getalenteerd en was echt een klasse apart vorig jaar. Toch wel mooi om te zien dat het zijn vruchten afwerpt zòn talenten klasse bij de SOBW:)

Ben gister op de baan geweest, is spectaculair de superbikes maar kan in mijn beleving niet tippen aan Moto GP, maar kijk na gister weer erg uit naar de derde week van Juni!
 
Back
Top