This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP & WSBK 2013

IK zit ook klaar in ieder geval! Ja jammer 12e maar in de warm-up 9e tijd en 1,3 achterstand, dat scheelt in stuk met de kwalificatie.

Leuk man dat er altijd wel van die klootviolen zijn die voor aanvang van de wedstrijd nog gauw ff de uitslag online gooien.
Bedankt!

vond het maar saai, (was wel kapot, had moeite met ogen open houden) Rossi = exit... Hayden vond ik nog best goed rijden... Ik snap heel de bedoeling met die crt bikes niet... Mooie strijd op 't einde tussen de 1e 3.... (wat overigens zo gaat blijven voor rest van 't seizoen) Spies die ook niks presteerd, zonder Simoncelli is er eigenlijk geen reet meer aan...

Schrijf Rossi nou niet af .... hij zit gewoon met die kut ducati. Ik zei al dat ie dat niet moest doen, maarja luisteren ho maar :+

mjah Hayden zit er ook op, en die rijd beter.... ben benieuwd of hij volgend seizoen overstapt, en welk team hem dan wilt hebben...

mjah Hayden zit er ook op, en die rijd beter.... ben benieuwd of hij volgend seizoen overstapt, en welk team hem dan wilt hebben...

Hayden rijdt beter dan Rossi maar is niet sneller met deze Ducati dan de vorige. Rossi vindt de gp12 iig "unrideable".

Of Rossi is het gewoon kwijt, of er wordt door die Italiaanse stijfkoppen van Ducati nog steeds niet goed geluisterd naar Rossi. Ik denk het laatste... Nog steeds blijven de klachten over het gevoel aan de voorkant aanhouden. Het blijft in de gewichtsverdeling zitten omdat ze weigeren af te stappen van deze blokhoek en daarom geen gewicht naar de voorkant krijgen. Moest er wel om lachen dat ze tijdens de voorbeschouwing @ BBC even aanhaalden dat Edwards op een CRT machine van 80000 dollar nog maar 0.8 sec langzamer is dan Rossi op een Ducati van 4.000.000 dollar.

Weet je nog toen Rossi in het begin van het yamaha tijdperk ook geen potten kon breken? Toen zei ook iedereen dat ie het kwijt was.
My ass!

Toen die yamaha goed vooruit ging, was Rossi echt unbeatable

Dat klopt, alleen denk ik dat Yamaha beter luisterde als Ducati... De tijd zal het uitwijzen..