MotoGP & WSBK 2013

Als rugletsel zijn enige letsel was, dan was ik het met je eens, maar hij lag zo in de kreukels dat hem in leven houden op dat moment belangrijker is dan mogelijk rugletsel en de gevolgen daarvan..

Pff, dit kan gewoon gebeuren, lullig moment dat wel, maar die gast struikelde echt niet met opzet..

Heeft ook niks met opzet te maken, net wat johnny zegt; je kan niet gaan rennen met iemand die een dusdanige klapper heeft gemaakt. Blijft gewoon erg zonde :(

Jij bent wel erg makkelijk he? Weer de vraag aan jou, wat als het iemand was waar je om geeft.

Ja, dat is de emotie dan. Daar moet je je niet door laten leiden.
Even afwachten, wat weten we nu eigenlijk?

Erg ongelukkig inderdaad, maar die gasten mogen sowieso nie rennen, met iemand die mogelijk een rugletsel heeft.

Tuurlijk. Maar soms ga je in dit soort discussie in de richting van medeschuldigen en dan Amerikaans toestanden om die mensen aan te klagen.

Die dragers kunnen ook niet meer slapen waarschijnlijk.

is gewoon een nare ongeluk, waar niemand schuld aan heeft. Dit wist hij, samen met de rest van de rijders... ik leg dan ook de schuld bij niemand, enkel mag je van getrainde professionals wel iets meer verwachten.... en dan zijn dit fouten, die niet mogen gebeuren lijkt mij.

Mwa start was beetje balen, bautista verremde zich in de eerste bocht en nam in zijn val Rossi, Hayden, Du Puniet en nog iemand mee. Beetje lullig omdat iedereen zijn 'tribute to Marco' wil uitrijden en er dan zoiets gebeurt. Maargoed...uiteindelijk mooie race alleen erg jammer dat Spied op 15 honderdste na de race niet won!

Mwa start was beetje balen, bautista verremde zich in de eerste bocht en nam in zijn val Rossi, Hayden, Du Puniet en nog iemand mee. Beetje lullig omdat iedereen zijn 'tribute to Marco' wil uitrijden en er dan zoiets gebeurt. Maargoed...uiteindelijk mooie race alleen erg jammer dat Spied op 15 honderdste na de race niet won!

Nou ja verremde? Dovi knalt hem in eens naar binnen.
Beetje samenloop van omstandigheden denk.

Back