MotoGP & WSBK 2013

Pfff race 2 was nog beter :W Allebei de BMW's eraf in de laatste bocht terwijl ze op 1 en 2 reden :D Jonathan Rea beukt ze ff omver 8P

tsjah.... financieel is hij natuurlijk al binnen voor de rest van zijn leven. Hij zal geen lichamelijke risico's meer willen lopen...?

Rossi en Stoner voor repsol Honda... dat had mooie beelden op kunnen leveren.
Jammer dat Stoner stopt. Imo erg knap, stoppen op je hoogtepunt.

Dat verhaal van z'n vrouw snap ik dan weer niet helemaal. Stoner raced al sinds ie uit de luiers is volgens mij. Z'n meissie wist duidelijk van te voren waar ze aan zou beginnen... ze gaat praktisch elke race mee als grid girl, en krijgt dus betaald om wat van de wereld te zien.
Een bewuste keus van zo'n chick zou je haast zeggen dan toch?

Op crash.net staat nu wel iets uitgebreider verhaal.

Enigsinds oorzaak is dat het seizoen toen die "ziek" was iedereen hem klaarblijkelijk maar een aansteller vond (heb ik ook veel gelezen moet ik zeggen) omdat de oorzaak niet direct gevonden was.
Blijkt dus achteraf met melk allergie te maken te hebben, maar affin..

Algemeen respect ofzo, als ik met iemand praat over stoner krijg je altijd van de typische rossi fans "ja het is zo'n arrogant mannetje" dit zeggen ze trouwens ook over lorenzo en pedrosa e.d. maar schijnbaar is iedereen die niet als een clown allemaal circusact's uitvoerd na de overwinning arrogant of vervelend.
Als iemand dat wel doet (lorenzo) is het een arrogante na-aper :P... arme jongens.

En de verpaupering van de motogp stond em ook niet aan, maar daar kan ik hem geen ongelijk in geven. Echter is dat natuurlijk behoorlijk te danken aan de credietproblemen en het bezuinigen wat daarop volgde.

Vind het iig ook wel grappig besluit

Back