MotoGP & WSBK 2013

had er ook niks mee, vorig jaar op de ducati vond ik hem helemaal niks...

maar het is een (st)rijder hoor :W, dit word denk ik de nieuwe ''Rossi''(die zie ik er niet meer bovenop komen)... wat hij op de ducati en nu honda doet :W

wel verschrikkelijke livery op die honda's nu, terwijl ze de mooiste motoren hadden van de grid..

Rossi moet en mag je nooit afschrijven!
Het kan omdat ik door een rossi bril naar de motogp kijk. Maar ik vind het verschrikkelijk saai... vrijwel geen echte spannende duels meer.
Tegenwoordig gebeuren in de f1 meer duels dan in de motogp:X

ben ook een Rossi fan hoor... maar stoner deed het toch ook ff op die duc's... als hij dan zo geniaal is, waar blijft zijn tijd dan??

en als ik zie hoeveel moeite hij de laatste tijd heeft, vraag ik me echt af of hij er weer bovenop komt... (is makkelijk om telkens al 't schuld bij duc neer te leggen)

maar ik hoop dat ik fout zit...

kwa spannende duels moet je het niet vooraan zoeken, je mist een hoop omdat de beeld 70% van de tijd op de kopgroep is gericht... terwijl de ''gevechten'' juist achteraan gebeuren..

mjah ik kijk sowieso naar 't volgend seizoen uit... meer teams/1000cc dan word het wel spannender weer.

kwa spannende duels moet je het niet vooraan zoeken, je mist een hoop omdat de beeld 70% van de tijd op de kopgroep is gericht... terwijl de ''gevechten'' juist achteraan gebeuren..

mjah ik kijk sowieso naar 't volgend seizoen uit... meer teams/1000cc dan word het wel spannender weer.

Nou ik kan me een tijd herinneren dat Rossi vaak op kop reed, maar was altijd mooie duels.
Bv met lorenzo op Catalunya met Stoner op laguna seca. Volgens mij is dit ook het echte laatste duel geweest voor Stoner
Over Pedrosa heeft hij ooit wel eens in de motogp echt een duel uitgevochten? Ik kan het me niet eens meer herinneren.
Ja volgend seizoen moet het echt spannender gaan worden....

had er ook niks mee, vorig jaar op de ducati vond ik hem helemaal niks...

maar het is een (st)rijder hoor :W, dit word denk ik de nieuwe ''Rossi''(die zie ik er niet meer bovenop komen)... wat hij op de ducati en nu honda doet :W

wel verschrikkelijke livery op die honda's nu, terwijl ze de mooiste motoren hadden van de grid..

Rossi zie je er niet meer bovenop komen?

Dat zei men ook toen die klote yamaha's niet vooruit te branden waren... maar Rossi + team heeft er toch een winnende machine van gemaakt.

Of dat nou weer lukt met die duc, vraag ik me ook af hoor, daar niet van. Maar hij blijft imo nog altijd 1 van de beste coureurs van 't veld.
Geweldig toch om hem te zien opklimmen als ie bv achteraan start. Hij is nooit echt een qualifier geweest, maar echt een man van de race.

Komt helemaal weer goed :) dat geloof ik echt.

WSBK heb ik niet echt gevolgd dit jaar, wel wat races gekeken hier en daar, meer niet.
Wel cool dat ''de oude rotten'' goede zaken doen daar :) Checa, Biaggi, Melandri. Mooi seizoen.

mooie race hoor... veel val partijen, (rossi 1e bocht er al af)

dovi/simon/cal die allemaal drive thru penalty pakken... en daarna erg sterk rijden...

alvero die er jammer genoeg vanaf gaat :(, stoner die erg sterk reed, ondanks een fout waardoor hij op de 8ste plek belande... toch nog podium pakken..

mooie race hoor :P

rossi :'(... hij begon opeens zo goed te rijden, en dan lag hij er weer naast...

erg mooi voor stoner, maar wel makkelijk hoor... had graag lorenzo in 't spel gezien (ook al vind ik hem helemaal niks)

dovi/pedro gevecht was ook mooi, en jammer dat bautista weer onderuit gaat...

Back