Sinister, groot gelijk.
Stoner komt overal mee weg! o wee als iemand anders dat had gedaan.
was vorig jaar ook al een paar keer dat iemand hier een straf voor kreeg. helaas in de vorm van een geld boete, dat is dus geen straf imo.
mja we zullen het morgen wel zien!
wat vinden we van Melandri?
ik vind het o zo jammer, groot talent, komt er gewoon niet uit op de duc.
Ik zou willen dat ik kon rijden als die "kneusjes uit de wegracerij" .
dat zeg ik ook niet, maar vornamelijk die 3 rijden altijd even vooraan mee en laten het iedere keer afweten en krijgen toch ieder jaar weer die kans om in een goed team mee te rijden.
onbegrijpelijk imo.
Luthi kan echt wel wat. Simon rijdt echt niet op geweldige bike. Simoncelli ben ik met je eens, is een brokkenpiloot. Zijn style van rijden vind ik echter wel vet. Niks 2e plek consolideren, maar alles of niets.
Overigens was het nu domme pech. Zijn motor liep stuk minder hard op rechte stuk en bij uitacceleren zag je ook dat hij flink in moest leveren. Door laat te remmen kwam hij steeds goed bij. Volgens mij ging het daarom ook fout. Hij had niet verwacht dat Barbera? zo langzaam die bocht inging.
De manier waarop ze de bocht ingaan is wel erg verschillend. Hayden doet meer tegensturen en glijden.ze zitten eigenlijk best het zelfde op de motor valt me op.. zelfde hellingshoek e.d