MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
Idd.

En ja, Pedrosa mooie overwinning. Eindelijk Rossi ook weer eens op het podium... gelukkig (stiekem toch beetje rossi fan :+)

Stinky Stoner 11e :P houden zo. 250 was beetje jammer van de 1e 2 rijders.

Sinister, groot gelijk.

Stoner komt overal mee weg! o wee als iemand anders dat had gedaan.
was vorig jaar ook al een paar keer dat iemand hier een straf voor kreeg. helaas in de vorm van een geld boete, dat is dus geen straf imo.

mja we zullen het morgen wel zien!

wat vinden we van Melandri?
ik vind het o zo jammer, groot talent, komt er gewoon niet uit op de duc.

Hopkins vorig jaar @ leguna seca maakte ook trapbeweging, en kreeg er boete voor.
Boete vind ik beetje kansloos voor iemand wat miljoenen verdiend. Zo iemand of gewoon 10 plaatsen terug zetten of 10 wk punten afnemen!
Dat je op zon moment gefrusteerd ben oke, maar je gaat niet schop bewegingen lopen maken....

Iemand trouwens intervieuwtje gezien met dovioso op rtl 7?
Vraag: Wat het moeilijk om van de 250 cc op een gp fiets te stappen?
mwah alleen de power was wennen, en de electronica doet de rest...
Zoiets zei ie..
Echt jammer dat het "speciale" weg aan het gaan is bij de koningsklasse

Dani:W:W:W

op zich een aardige race, maar had spannender kunne zijn. Stoner haha, heb me rot gelachen. werd ook wel eens tijd. begin die jongen steeds meer te haten, had ik ook met schumacher toendertijd;)
zijn gedrag staat me gewoon niet aan. vind het jammer voor Melandri, had hem graag verder voorin gezien, mja ik ben tog een Honda persoon:P

250 was echt bizar, wat zal Kallio gelachen hebben.
Simoncelli, Simon en Luthi zijn toch echt de kneusjes van de wegracerij, altijd al geweest ook. zullen nooit een goede prestatie neerzetten.

125 ging wel.

ik ben iig blij:W

Ik zou willen dat ik kon rijden als die "kneusjes uit de wegracerij" .

dat zeg ik ook niet, maar vornamelijk die 3 rijden altijd even vooraan mee en laten het iedere keer afweten en krijgen toch ieder jaar weer die kans om in een goed team mee te rijden.
onbegrijpelijk imo.

dat zeg ik ook niet, maar vornamelijk die 3 rijden altijd even vooraan mee en laten het iedere keer afweten en krijgen toch ieder jaar weer die kans om in een goed team mee te rijden.
onbegrijpelijk imo.

Luthi kan echt wel wat. Simon rijdt echt niet op geweldige bike. Simoncelli ben ik met je eens, is een brokkenpiloot. Zijn style van rijden vind ik echter wel vet. Niks 2e plek consolideren, maar alles of niets.

Overigens was het nu domme pech. Zijn motor liep stuk minder hard op rechte stuk en bij uitacceleren zag je ook dat hij flink in moest leveren. Door laat te remmen kwam hij steeds goed bij. Volgens mij ging het daarom ook fout. Hij had niet verwacht dat Barbera? zo langzaam die bocht inging.

Ook nog even de Hayden-Edwards versie:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=nCTVoqJOzDg"]YouTube - nicky hayden[/ame]

Dit was al helemaal vet:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=GMoTxCCXEIU"]YouTube - Lorenzo's moment Jerez 30-03-2008[/ame]

Luthi kan echt wel wat. Simon rijdt echt niet op geweldige bike. Simoncelli ben ik met je eens, is een brokkenpiloot. Zijn style van rijden vind ik echter wel vet. Niks 2e plek consolideren, maar alles of niets.

Overigens was het nu domme pech. Zijn motor liep stuk minder hard op rechte stuk en bij uitacceleren zag je ook dat hij flink in moest leveren. Door laat te remmen kwam hij steeds goed bij. Volgens mij ging het daarom ook fout. Hij had niet verwacht dat Barbera? zo langzaam die bocht inging.

fiets van bautista ging kapot, vandaar het snelheid verlies van Bautista.
bautista verontschuldigde zich ook direct bij simoncelli, ik dacht ook dat simoncelli fout was.

Simon rijdt op een KTM, niks overjarige fiets, en Kallio werd in race 1 3de en nu 1ste, dus wat kun je ervan zeggen. hij heeft ook altijd op de repsol honda 250cc gereden en daar kon die ook niet zoveel op, terwijl Dovizioso voorin meestreed op de mindere motor tegenover de Aprilia.

Luthi kan idd wat. maar dat gaat altijd samen met veel valpartijen op altijd verkeerde momenten, dan heb je het dus imo niet!

Bautista en Barbera. Haal ze altijd door de war :P

Had nog niet gelezen dat fiets kapot ging, dus inderdaad begrijpelijk dan.

Die simoncelli rijdt echt als een kamikaze piloot :D 3cm achter de gene die voor 'm zit... en als het 'm niet zint, gooit ie hem er gewoon tegen aan. Mafkees

blijft toch een prachtig beeld hoe deze machines een bocht omgaan he:W

[ir]http://images.motogp.com/multimedia2/1038/1038397_1792.jpg[/ir]

Tijdens de race hellingshoeken van 63 graden gezien, de commentatot zei dat ze in de training nog een paar graden schuiner ginggen 8P.

Status
Not open for further replies.
Back