This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
je kunt zeggen van Edwards wat je wil: maar hij moet gewoon President van de USA worden, wat een ruige vent is ut tog.
altijd in voor een lolletje.

race morgen zal spannend worden.
zelf gok ik op Dani en Jorge voor de winst en een grotere groep erachter voor plaats 3.

Volgens mij raakt Rossi langzaamaan in een Nicky Hayden-sleur.... Hij had beter gewoon vorig jaar kunnen stoppen. :'( Ik denk echt dat hij niet meer kan opboxen tegen het nieuwe talent, ondanks dat dat zal hij altijd mijn held zal blijven :W

Volgens mij raakt Rossi langzaamaan in een Nicky Hayden-sleur.... Hij had beter gewoon vorig jaar kunnen stoppen. :'( Ik denk echt dat hij niet meer kan opboxen tegen het nieuwe talent, ondanks dat dat zal hij altijd mijn held zal blijven :W

ik heb ook zo'n gevoel.... Ik durf het alleen nog niet onder ogen te zien
Wat hij allemaal heeft gepresteerd, dat getuigd gewoon van ongekend talent wat die man bezit.

Sinister, groot gelijk.

Stoner komt overal mee weg! o wee als iemand anders dat had gedaan.
was vorig jaar ook al een paar keer dat iemand hier een straf voor kreeg. helaas in de vorm van een geld boete, dat is dus geen straf imo.

mja we zullen het morgen wel zien!

wat vinden we van Melandri?
ik vind het o zo jammer, groot talent, komt er gewoon niet uit op de duc.

Idd, op de 990's deed hij het zo goed. Ooit 2e in het kampioenschap dacht ik? Rookie van het jaar en Parish dacht toen nog dat hij het vuur aan de schenen van Rossi zou gaan leggen. Jammer idd, hij kan beter...

Heb het pootje van Stoner nog niet gezien. ff youtube'en.
Edwards doet het echt goed tot nog toe, voor de kwalificaties en dat met een minder sterke motor!! Sterk! En 1 van de sympathiekere gasten in de paddock :W

Capirossi reed stoner in de weg bij opkomen rechte stuk.
Dit was in Stoner z'n "flying" lap.
Gefrustreerd hierdoor maakte Stoner een trap beweging richting Capirossi.

Overigens is het niet alleen Melandri, maar ook de andere Ducati rijders die er niet echt mee uit de voeten komen getuigen hun laatste 3 plaatsen deze kwali.

Zeg ook dat het "symbolisch" was, hij zat er echt meters vanaf.

Tis spijtig voor melandri, jongen die eerst van 250 naar gp komt toen er nog geen traction control was, hier vervolgens écht leert rijden (met veel vallen) en vervolgens op een motor word gezet waar hij de geleerde technieken weer moet vergeten...

van mij mag het traction control wel weer foetsie.

Naar Capi trap je niet! Ook niet in de lucht
Had hij wel een blauwe flag te zien gekregen? Iemand zo professioneel als hij maakt zelden zo'n fouten, tenzij je dus niet weet dat er iemand achter komt.

Ivm de andere duc rijders: echt vreemd dat het hen niet lukt er deftig mee te rijden.

Maakt Duc een motor en zoekt er een rijder bij?
En anderen een rijder en dan (bij wijze van) de motor maken?

Status
Not open for further replies.