This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
Idd stoner heeft niks om fan van te worden, ook die Australische kut kop van hem @ podium!!

LFB
Het is een Ducati :W
mij maakt het niet uit wie erop wint.
Als Rossi dit jaar geen kampioen kan worden rijdt hij volgend jaar op een Ducati.

LFB
Het is een Ducati :W
mij maakt het niet uit wie erop wint.
Als Rossi dit jaar geen kampioen kan worden rijdt hij volgend jaar op een Ducati.

Ik zeg niks over ducati, maar over Stoner. Als rossi op een Duc zat was ik helemaal Fan

Ik zie liever dat de yamaha simpelweg wat harder loopt

Geweldige start van Pedrosa!

Weet niet meer wie hem bij wie er zo hard in beukte maar dat was echt te erg, dude hoekt em gewoon hard in:X

Geruchten gaan NU al dat Dovizioso volgend jaar een fabrieks Honda onder de kont krijgt. rara wie er dan gaat nokken bij Repsol Honda: juist, Hayden uiteraard.

het is ook wel gewoon zo dat Honda genoeg geduld heeft gehad met hem., hij is dan wel 1 keer kampioen geworden, maar verder presteert die alleen in de testen en laten die nou net geen punten opleveren

dat denk ik ook idd
meer glijden, meer het echte beuk en trek werk. Aangezien het het laatste seizoen van Troy Bayliss is, kan hij daar wel es gaan soliciteren

Komend weekend GP Jerez, voorspellingen? alhoewel het nog heel moeilijk is te voorspellen

1. Pedrosa
2. Rossi
3. Stoner
4. Dovizioso
5. Capirossi

lorenzo & Hayden: onderuit!

1. Jorge Lorenzo 1.38'189
2. Daniel Pedrosa +0'600
3. Colin Edwards +0'765

Rossi op 5 met 0'875, Stoner op 7 met 1'097

Top 3 voor morgen is denk ik toch:

1 Lorenzo
2 Rossi
3 Pedrosa

Je kunt er in dit stadium van het seizoen natuurlijk nog weinig over zeggen maar het valt mij op dat Edwards voor de tweede keer op de eerste rij start.

Mijn voorspelling:
1 Pedrosa
2 Stoner
3 Edwards

Wat geniaal....

Die Edwards tijdens zijn val... elleboogje erbij, stuurtje iets terug, en hopla.. daar rijd hij weer verder..

Tot slot een mooie buiging.. tadaa: de show is compleet -:-

Status
Not open for further replies.