This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Update 4

Niet zo grote update, maar uiteraard wel weer netjes .

Eindelijk bestelling binnen gehad van Easyparts, handig voor originele onderdelen.
Zoals, juist vers balhoofd setje .

Ik wou al een tijdje een eigen straalkast hebben, en waarom dan maar niet aanschaffen.

Dan ga je wat stralen uiteraard en is het weer netjes .

De remklauwen liggen al klaar bij de coater, dus kan dat compleet in elkaar.

Oi, en tot de volgende keer maar weer :*

Jordy

altijd handig zo'n eigen straalkast jordy!
erg netjes!

**edit** je laat ze gestraald dus beter!

Last edited:
Speedboer
Inderdaad laat ze gestraald , als je alles één kleur laat coaten dan word het ook zo ééntonig en saai, dit straalt ook wel wat uit .

Dennis MHaRea
Mjah zonder die benzinekraan zat ik onder het bedrag dat je extra kosten moet bijdragen. En had er nog één nodig voor tussen de benzine slang van de NX .

Enzo
Niet alleen scooters , ook auto's .

Plantje
Jij zet ook bij elke Update een reactie

Zuuperman
Ik zelf ook wel, er zal niet aanzienelijk veel veranderen t.o.v vorig jaar.
Maar kwa detail werk en afwerking zal het nog een stuk beter worden en uiteraard de max tuned setup en de NX, wat er vorig jaar niet was.

De volgende update zal de voorkap en achterkap wel tevoorschijn komen en een nieuw zadelhoesje enzovoort .

Oi :*

super vette scoot heb je! vanwaar heb je die remkabels laten maken? en waar vindt je die plug voor in het rempotje?? lat zeker iets weten alvast bedankt
grtz

ey jordy die gestraalde shit is egt te netjes man, je mag mijn steppies van me DNA wel ff doen als je een keer tijd heb, met dat drukke leven van jouw...

mzl Stephan

Black~Nightmare
Leidingen kun je bij de grotere motorzaken laten maken, en die bouten hebben ze altijd wel liggen.

Grossie
Als het hok rijd vind ik het best

scootergek1986
Nee NX werkt nog niet, blok ook nog niet terug kan dus niet echt veel doen...
En wat bedoel je met "nice dat je in dat blad staat"?

Stephan Pepping
Geef me maar mee op school, doe ik het wel even gauw tussen door .

Oi :*

Status
Not open for further replies.