This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Jordy,

Ik denk dat je ook het meeste tijd wint bij de start. er word ook gezegt dat de eerst 75m veel tijd te winnen valt. dus als je idd zorgt dat je daar je nos gebruikt heb je een enorme tijd winst. nou denk ik wel dat als je dat vanuit 0 punt doet je koppeling,snaar,poelies,krukas een hele hoop te verduren gaan krijgen...

Filmpje zal ik vanaaf ff kijken...

Ik weet wat je bedoeld , Jordy . Ik ervaar precies hetzelfde de laatste tijd .

Hij klinkt iig wel constant met de nx erop , ik denk dat je best een aardige vermogenstoename hebt .

Idd dit ervaar ik ook, tis leuk enzo maar niet echt zo geweldig meer dus ga je proberen om de kick weer terug te vinden en wat extremer te gaan in bepaalde opzichten. NX doet hem lekker jordy ben het idd met je eens dat er onderin veel meer winst te halen valt en leuk om het zo te proberen.

Wat MWS Full Race zegt klopt idd ook , was wel lachen gerard.

BT
Hij klinkt idd constant, daar ben ik wel blij mee. Ben zelf ook wel benieuwd...

John G
Ik denk eerder dat je die opdonder onderop kan geven...
Want hij doet die stap in je overbrenging alleen maar sneller.
Op ze top krijgt hij die schok ook, maar dan kan die de toeren niet kwijt... Dus wat is erger? Dat word zien .

ThaZippa
Thnx .

Last edited:
Jordy Heb je filmpje geupload op YouTube (A)

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=t903fyQhNLw"]YouTube - Furious Beta NX Gebruiker[/ame]

MzzL Jeroen W.

Super gereedschaps set die van LUX, heb ik laatst ook gekocht...

En met dubbele schijfrem ben ik nu ook bezig (op Citta nog wel) maar vroeg me af of ik 1 of 2 van jouw fotos mocht gebruiken?

Vers allemaal Jor! Ben benieuwd wat er uit komt en of je nog grotere NX sproeiers kan zetten! Ik denk trouwens dat je die NX het beste na ongeveer 35-40 meter in kan drukken..

Oi Denna

Oewiiii that's some nice nozzle action +ralf+ je beta blijft er maar op vooruit gaan echt petje af suc6 verder ...

Grtz Robby

OK, als 1ste voordat deze ongetwijfelt op slot gaat..

Egt heel erg zonde dat ie weg gaat, was egt een gaaf ding, hoop dat ie goed nieuw baasje vind..

..of niet want dan blijft ie

meer animo check denk k, voor een goed bod gaat alles weg

hopelijk hou je hem nog, zou zonde zijn als iemand anders ermee gaat pimpen:W

Zonde Jordy, ding is echt dik! 8)

Al denk ik dat hij nog wel een tijdje bij je zal zijn, 5000€ legt niemand zo even neer denk ik, al is hij het mischien wel waard natuurlijk. 8)

Kom gewoon naar Zoetermeer! Lekker knallen! :W

Weg is weg, ik vind dat ik mijn tijd wel gehad heb en dit jaar is toch meer dan weg gegooid...

En als niemand het ervoor geeft of komt in de buurt, dan blijft die gewoon staan waar die is.
Heb ruimte zat en voor het geld doe ik het ook niet. Ik ben gewoon rieel met wat alles kost en gekost heeft.

Misschien nog in een magazine staan voordat die weg is, maar dat ligt er even aan...

Aaaah, das nou ill jammer
Dit was echt DE beta van het forum. Hopen dat ie blijft of dat ie naar iemand gaat die er netjes mee omgaat..

5000 :X

Denk dat ie nog wel een tijdje bij je in de schuur zal staan!
En dat is maar goed ook
Wel nog aanwezig op Genemuiden of andere meetings met de Ark?

Status
Not open for further replies.