This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
He jordy, stonden we in de rij vanmiddag, werd het stopgezet
Hij stond er weer mooi bij die van jou :W

Sprinten @ rdam dan maar -:-

Heey Jor,,

Sorry dat ik vandaag niet @ stein was, mijn auto is vertief en Wendy had niet zo'n zin om te gaan.. volgende week heb ik mijn nieuwe auto dus en ga ik daar wss mee naar meinerzhagen omdat me dat ff flink cash scheelt... (LPG )

De nrg komt wel goed hoor, i'm still in the game, ben een zadel proberen te regelen en als ik die heb gaat hij wss mee naar meinerzhagen! Over +- een week koop ik een HR4 en ik houd deze om de verschillen eens te testen..

Over 1/2 maanden wordt nrg helemaal herspoten, wel zelfde kleuren maar ook voorspatbordje en zadelkapje, etc.. en vanaf daar gaan we weer vrolijk verder haha..

De beta is nog steeds frisjes en heb zin in meinerzhagen!

Oi :*

Doe iedereen (stefan, stefan, en de andere gasten de groeten van me!)

Update 14

Zo dan maar weer een update'tje...
Naar een aantal meetings geweest o.a

- Heerle
- Driewegen
- Meinerzhagen
- Rotterdam

Heerle - Demo sprint dag
Was een leuke meeting met een 100m weg.

Driewegen - SBO sprint
Leuke dag, beetje veel wind.

Beste tijd - Driewegen
Tijd 8,07 sec
Topsnelheid 104,0 km/h
Reactie 0,16 sec
Gemm.Snelh. 68,3 km/h
Tijd min reachtie 7,90 sec

Duitsland - Meinerzhagen
Duitsland was weer een weekend om niet te vergeten!
Erg naar me zin gehad samen met de hele ST.net Crew en de rest uiteraard .

De Beta had opzich veel bekijks bij de Duitsers wat wel leuk was.
Helaas maar een paar keer DSSC kunnen rijden daar omdat ik geen lid was en het systeem bij hun ook niet werkte...

Voor de rest wel veel gereden achterin zoals voorheen ook altijd was.
Wel beter georganiseerd dit jaar.

Eric ging ook nog een rondje .

Rotterdam - SBO Sprints
Na Duitsland met Inne & Kenny mee gegaan naar Kerkdriel, nog veel gedaan en het startsysteem getest etc.
Gelukkig werkte die weer en gingen we met veel moed naar R'dam.

Jammer genoeg was er die dag veel regen , niet dat we dat niet gewend waren na het weekend in Duitsland...

Beste tijd - Rotterdam 125m!
Tijd 7,08 sec
Topsnelheid 95,8 km/h
Reactie 0,04 sec
Gemm.Snelh. 63,9 km/h
Tijd min reachtie 7,04 sec

Daarna alles weer uit elkaar gehaald en alles weer schoongemaakt en nagekeken.
Toen was het toch echt tijd om NX te testen.
Het had lang genoeg geduurt en was dus tijd om te testen, moest hier en daar nog wel wat dingen doen want die NX benzine pomp was stuk , maar die is gelukkig weer gemaakt.

Hoe de Beta erbij stond bij het testen...

En dan uiteraard een filmpje!

NX Run
* Klik even rechtermuisknop op de link en dan "doel opslaan als".

Ben alleen benieuwd wat die op de bank doet zonder / met NX. en wat de verhouding dan is met de mengsel want ik denk dat de NX sproeiers nog wel een stukkie groter kunnen .

Voor de rest van de week weer even wat dingen klaarmaken zodat die weer SBO sprint klaar is. Meppel even kijken met het weer, igg als ik er ben ga ik zeker even banken . Ben nu zeker wel benieuwd, hij rijd opzich wel goed al hoe wel hij niet echt lekker aangrijpt...

Of ik overstap naar andere klasse weet ik nog niet...

Oi,

Jordy

Gruwlijk jordy
Eindelijk de werkende NX, beter ga je er veel mee testen man (Want dan ken jij mij ooit eens helpen, haha)

Veel succes er mee, en mogen de zuigers branden })

Ik rij nu met sproeiers 18/20 en heb de oude wig die ik van lucas had weg gegooid en nu een nieuwe tap gemaakt in de XSH wig wat nu echt goed zit, beter kan het gewoon niet.
Helaas geen foto van, maar dat komt wel een keer...

Heb het al een gek gebruikt / getest, onderin is het leukst meteen na de start, maar zoals op het filmpje drukte ik het nog redelijk laat, het kan veel eerder waardoor je veel meer winst pakt .

Ik verwacht niet echt dat het kapot gaat, EVO kan best veel hebben.
Met grotere sproeiers kan het wel aardig goed kapot gaan denks, maar moet eerst weten wat de mengels meter doet met deze sproeiers op de bank.

Dus jij ben de omgekeerde kant van D.J.
Die probleert een top vermogen met NX te zetten, en jij gaat hem zo instellen dat je je NX uit stilstaande positie kan gebruiken? (Corect me when i'm wrong :X)

Ben benieuwd wat je er allemaal van gaat bakken :*

Denk het wel...

Wat intresseert mij nou dat topvermogen?
Je moet gewoon z.s.m acceleren naar ze top / 150m, maar met welke sproeiers acceleert die sneller etc... dat is testen.

En misschien volgend jaar meteen na stilstaand gebruiken met het nieuwe frame, maar daar later meer over...

Je hoort het idd erg goed, vooral als je op ze top rijd. Dan hoor je die extra toeren die je normaal niet hebt. Maar op ze top heb je meer en deel slip van de v-snaar omdat die de toeren niet aan kan / overbrengen... Daarom is het ook niet intressant op ze top te nx'en.

En op de scooter zelf hoor je niet echt verschil, totdat een vriend van me ging rijden .

Heb trouwens nog 2 filmpjes als mensen geintresseerd zijn, dan upload ik die ook wel even.

Ziet goed uit jordy!

Je heb je kleine knopje goed gevonden zie/HOOR ik :W

ben benieuwd wat de evo met nx scoort..
je bent toch de eerste met evo met nx @ mina ?

En volgend jaar ga je hard knallen !

:+

nou hop ding op bank.. ben benieuwd..

vin het wel vrij apart dat je in al die tijd nog nooit serieus hebt getest met je NX? is dat mijn wrange gedachtengang of heb ik daarin enigsinds gelijk?

want volgens mij heb je die fles al een geruime tijd erin hange?

STR8ROX
Wel een paar voor mij...

Danny Phantom
Zal ik over een paar uur doen .

SSR Joene.
Je hebt helemaal gelijk, de kit hangt er sinds dit seizoen...
Maar hiervoor heb ik heel veel problemen gehad met me andere blok als je je dat nog kan herinneren, 15PK op de bank etc. Liep ook niet lekker, draaide niet stationiar.

En na der hand van de meetings liep dit blok opzich wel redelijk, maar omdat ik altijd wel wat anders te doen heb i.v.m me eigen shit heb ik nu pas een beetje tijd om iets te gaan doen...

Maar ik heb er zo ie zo niet zoveel zin meer in, laten we zeggen dat de passie een beetje weg is en dat alles verandert in de loop der jaren.
Dan heb ik het niet over mijn privé leven, maar meer bedoeld over de scooterscene.

och vertel mij wat draai al lang zat mee, maar nooit de motivatie gehad om al mn geld in mn hok te pompen en ooit is aan de start te verschijnen.. komt ooit nog wel, maar dat terzijde..

van je blok kan ik me nog wel herinneren indd.
maar waarom dan nog doorgaan als je geen zin meer hebt? of stiekem toch wel zin? bedoel, als je er echt geen zin meer in had, had je nooit die knop ingedrukt. want als het in de soep had gelopen ahd je jezelf wel voor de kop kunnen schieten! toch?

maarja, zoals ik al eerder zei, ben benieuwd naar de prestaties van het blok..

jor heeft die knop iendelijk gebruikt omdat we MWS op steef zijn speed slider hebben geprobeert en daarom ook de reden voor jordy om het eindelijk eens tedoen gr gerard

Maar ik heb er zo ie zo niet zoveel zin meer in, laten we zeggen dat de passie een beetje weg is en dat alles verandert in de loop der jaren.
Dan heb ik het niet over mijn privé leven, maar meer bedoeld over de scooterscene.

Ik weet wat je bedoeld , Jordy . Ik ervaar precies hetzelfde de laatste tijd .

Hij klinkt iig wel constant met de nx erop , ik denk dat je best een aardige vermogenstoename hebt .

Status
Not open for further replies.