Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

Gefeliciteerd en leuk je even gemeet te hebben man :W
Je moeder ging helemaal uit der pan doen ze hoorde dat je 3e was :D

Had ook nog 2 pics. gemaakt:
(Niet echt spectaculair, maargoed :P)

dsc1913ll3.jpg

dsc1827sy2.jpg

Gefeliciteerd,

Wat ging dit ding in een keer hard in de finale's. Ik zag je nog in mijn ooghoeken toen je tegen mij reed. En dat met een standaard wielbasis zip. Goed bezig ben benieuwd wat je in nijmegen doet. succes ermee.

Gefeliciteerd,

Wat ging dit ding in een keer hard in de finale's. Ik zag je nog in mijn ooghoeken toen je tegen mij reed. En dat met een standaard wielbasis zip. Goed bezig ben benieuwd wat je in nijmegen doet. succes ermee.

Uuhh Dennis, hij is 20+ cm verlengt hoor :*

Ferencz
Ja, jij ook. Was alleen wel even snel :P.

DennisM
Thnx, ga me best doen om een 6,5 proberen te rijden.
Eerst maar even wat spullentjes weer reviseren.

HeavyAerox
Thnx man, en jah ik denk wel dat ik naar lemelerveld ga.

John
Ja dat was met nos, zonder nos zit ik elke keer tussen de 6,93 en de 7,02.
Dat is met reactietijd, mijn reactie tijden zitten ook tussen de 0,00 en de 0,04.

Last edited:
Joël heeft een filmpje van Dennis en mij gepost in ze eigen topic en vondt hem wel vet dus post ik hem hier ook even :).

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=cTuYx1C51jo"]YouTube - Dennis vs Jordy[/ame]

Wel viel me op toen de cilinder kop eraf moest bij de TC dat er wel vage vegen in de cilinder en zuiger was aardig gaar.
Nieuwe zuiger etc als het goed is al binnen, die even vervangen en een maatje groter in de NX sproeiers?
En nog een paar kleine dingentjes veranderen.
Als er ook nog effe tijd is dan de uitlaatgas temperatuur meter monteren en testen.

Back