En Hengelo weer achter de rug!
Dag begon met een tijd van 6,96 en een reactietijd van 0,00.
Daarna een tijd van 7,02 met een reactietijd van 0,02.
Niet zo heel super dus, daarna Jane een paar keer gereden. Jammer van de valse starts.
Maar ze heeft ook haar eigen PR verbeterd, de valse start run een tijd van 7,26.
(Dit is gemeten van de teller). Straks rijden we nog tegen elkaar in de finale
.
Hier een foto van de teller
Echt een super ding! Hij meet precies 150m run, waarna je daarna alles kan checken.
Wat die doet, wanneer die dat doet, je eindtijd en eindsnelheid deze 2 kloppen bijna precies met het systeem van SBO. Moet alleen meerdere magneten plaatsen bij de snelheid / km/h want hij meet niet altijd meteen of hij kan hem overslaan. Door meerdere te gebruiken meet die nog naukeuriger.
Ook samen met Robert van Roteg (A.I.M) gekeken naar verbetering en uitbreiding van het syteem.
Wss willen we de GPS module er ook op zetten en de km/h meting op het achterwiel plaatsen zodat die ook wheelspin kan meten.
De eerste uitbreiding heb ik al, de uitlaatgastemperatuur. Moeten hem alleen nog monteren in de uitlaat.
Door de runs te downloaden op de PC kun je nog meer info bekijken over je run, eigenlijk als de teller compleet is heb je een eigen testbank maar niet op een rol maar op de weg zelf.
Ook Stefan heeft ze eigen tijd goed verbeterd tegen over vorige meeting!
Dit zelfs met de mono voorvork ivm de duo voorvork.
Stefan's ze tijd uiteindelijk 7,47s? Zonder NX want de fles was leeg.
Die is nu met Danny Phantom mee voor een refil.
Hier een boel foto's van de dag.
Daarna wou ik rijden met NX een run gemaakt en eindigde met een tijd van 7,12s.
Kut NX deed het weer niet, terwijl ik het gefixed had! Met de hoop dat ik toch een finale plek had,
NX half uit elkaar gehad en schoongemaakt. Na veel schoonmaken van de fogger waar de NX verstopt zat :X
deed die het weer. Toch nog met de tijd van 6,96s 7e in de SuperSpecial klasse, gelukkig halve finales.
Halfe finale tegen Dennis wel een goeie start, aan de late kant op NX gedrukt waarbij een gevolg van een kleine wheelie en nog steeds met vrees de knop niet te lang ingedrukt te houden.
In het midden van de baan knop los gehad dus, daarna toch maar de rest van de baan gedrukt met als gevolg een tijd van 6,61s in de halve finale!
Dat betekende finale!
In de finale met een tijd van 6,81s? Waarbij ik weer relatief laat de knop drukte maar deze keer wel de gehele baan.
In iedergeval goed voor de 3e plek in de SuperSpecial klasse!
Daarna TC, zwaar klote want bij mij kom je nergens bij.
Toch na 10 minuutjes was alles los en door de TC gemeten de 3e plek behaald.
Daarna echt lang moeten wachten op de uitreiking dus wachten maar en zie je soms mensen rare dingen doen.
Dit heb ik zelf nooit verwacht, maar wel super vet!
Met een zware zip tussen de frames wat er wel raar uitziet
.
Jongens bedankt en tot de volgende keer!