This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

Jij vind het geen gezicht, dat is nogal een verschil.

wat wil je nou?

ik meen hier ergens gelezen te hebbend dat hij een mono arm nam om er een rs24 veer op te zetten.(heeft hij ook gehad) dat is ook logischer want een mono arm weegt veel en je kan er een dikke fournales of rs24 op zetten. je doet het dus voor de looks en niet voor het gewicht... nu dat de looks er ook vanaf zijn zou ik gewoon voor een lichte voorvork gaan.

kijk maar naar de zip van jordi, super net voorvorkje:W blijven twee zalige zipjes om te zien.

Wat hij bedoeld is dat jij het niet mooi vind. En iemand anders juist wel...

Ach ja smaken verschillen... Het is in iedergeval een creatieve oplossing en ik vind het er wel leuk uit zien

ho ho ..... niet strijdig tegen elkaar....
ik heb idd de monoarm gedaan 1 omdat die bij de zip zat en ik er niet veel meer aan wou doen en 2 om de rs24 maar die kreeg ik niet lager en die is nu ook weg gestolen uit de loods....

oi

Ik vind een mono arm trouwens mooier staan dan een duo voorvork, en zo kut rijdt het ook weer niet. We hebben bij Marco op de Zip van Stefan al getest op straat, met het staafje voorop rijdt het juist super lekker.

Eerste post ook deels aangepast en opgeschoond...

Sommige pics zijn deaud @ de 1st Page...
Verder netjes gewoon zoals het hoort te zijn!

Zozo die zien er netjes uit:W

Ik kan me trouwens een tijdperk herinerren dat julie nog al haat aan elkaar hadden Is dit nu opeens over?

Haat? ik heb Jordy en stefan altijd al gemogen, dus kweet niet waar je dat vandaan haalt?
Menings verschillen is in mijn ogen geen haat? haha (of waar je het dan ook vandaan haalt)

POtver dit wordt mooi jongens! Op een foto voordat de kappen werden gespoten was 1 van die zips ook in een blauwe kleur, en dat zeg er ook erg mooi uit.
blauw + carbon + polijst is very nice en great success