This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: Evo NRG

Status
Not open for further replies.
Volgens mij vlam ik Jordy gewoon hoor?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=q1v3WtyAT7A"]YouTube - MWS NRG vlamt 2f4r zip[/ame]

Voor de wallpaper fans:

[ir]http://www.mostwantedsprinters.nl/kees/wallpaper.jpg[/ir]

Haha, je had iets betere start.
En die van mij ging stotteren, kreeg geen benzine dus ik liet gas los :*.

Maar als jij een betere start hebt dan mij moet je wel sneller zijn dan mij :X.

jordy als je het filmpje steeds opnieuwe duwd vanuit de start dan zie je dat kees stukje meer naar voren staat maar jij bent net iets eerder in beweeging

maar moet zegge was nette run van kees op het filmpje te zien

Lekker vage reactie whatever.

Maargoed het volgende is afgelopen tijd gebeurd:

Niet zo veel.

Even zonder gekheid, gisteren gebankt bij Vas en kwam ik bijzonder genoeg met 18.8 binnen (vanwege 14500+ toeren) wat denk ik door andere weersomstandigheden oid komt?

Het vermogen was erg instabiel maar op een gegeven moment zaten we op 21PK. Echter werd hij alleen maar instabieler en hebben we toen de drukveer + shimmetje + rollen aangepast en toen liep hij al netter en had ik een score van 20.6 á 20.7 (met een uitschieter naar 20.8 geloof ik).

Voordeel was dat het vermogen op het einde erg constant was over de hele lijn (lees: erg strakke lijn) en had hij een stijlere opbouw als 2 weken terug.

Dus ik ben dik tevreden, vond het erg gezellig en leerzaam.

Verder is er aan de NRG zelf niet veel gebeurd, als het goed is moet over een paar dagen mijn staafje aankomen (thanks delano :*) en een nieuw waterpompje. Ik heb om de koelingsproblemen wat tegen te gaan een PC fan gemonteerd die wind blaast tegen de radiateur, we zullen zien of het helpt. Nadeel is dat de accu nu maar ongeveer 3 kwartier non-stop mee gaat.

Net voor de 'grap' de NRG even gewogen: 48.1 KG startklaar. Grappig want dit klopt precies zoals ik het berekend had. Er zijn nog een aantal dingen waar ik gewicht mee ga winnen dus ik verwacht op zoetermeer met waarschijnlijk 46.4 KG te staan 'zonder' koeling en 47.4 met koeling.

Aantal foto's:

Banken bij Vas :7

Hoe hij erbij staat met tijdelijke & lelijke carterkap

Shit! heb ik dat gemist
Had graag staan kijken hoe die gast met dat maffe gezicht en heineken t-shirt aan jou brommer sleuteld.

enneh: je gaat mij toch niet vertellen dat jij een gofast bus hebt he ?

Status
Not open for further replies.