Nou goed sommige weten het al maaer hier een kort 'verslag'
Wat is er gebeurd ?
De bedoeling was om test te gaan rijden op een doodlopende afgelegen weg. Eerst de weg een beetje opgeveegt ivm wheelspin.
Toen ik wou gaan testen pakte de machine niet lekker aan omdat hij nog niet warm was, dus ik ging rijden en toen ik terug reed maakte ik een beetje te enthouiast snelheid en onderschatte ik de 'flauwe' bocht die in de weg zat, dus ik werd naar de zeikant gedrukt door de scooter en kon niet echt platter gaan waardoor ik in de berm kwam, en deze aardig slecht was waardoor ik de scooter niet kon houden en ging glijden.
Wat is de schade?
Aan mijzelf: Ik dacht eerst dat er niks aan de hand was, maar nu heb ik toch aardig pijn aan mijn voet, ik hoop niet dat hij gekneust of gebroken is ofzo, me grote teen is wel dikker en best rood :X
Aan de scooter, mag ik opzich van geluk spreken. Omdat ik door het gras heen gleed en scooter niet op het asfvalt is gekomen zijn er geen krassen opgekomen, dus de lak is nog helemaal in takt! (klein krasje op het voorspatbord en onderste gedeelte van de achterkap (niet echt zichtbaar)
Echter zijn wel alle ophanging punten van de voorkap afgebroken, maar dit ga ik terug polyesteren. De binnenkap is ook finaal in stukken gegaan maar opzich is dit niet erg omdat ik al een nieuwe had besteld en deze waarschijnlijk maandag/dinsdag binnenkomt.
Door de klap is de achterkap wel gaan scheuren op 2 plekken, hij voelt nog wel stevig aan en je kunt er gewoon op gaan zitten enzo, je ziet wel een scheurtje in de lak zeg maar, maar van een meter afstand al niet meer.
Wat ga je nu doen?
Ik ga van de week de nieuwe binnenkap passend maken, en de ophang punten aan de voorkap polyesteren, voor de rest alleen maar netjes maken maar 'laat' ik de rest zo.
Misschien dat ik later de achterkap oplap en opnieuw laat spuiten, maar daar ben ik nog helemaal niet zeker van, ik baal er gewoon van dat het ding niet meer 'perfect' is maargoed, nog wel redelijk netjes en bereidbaar.
Maargoed, iedereen bedankt voor zijn reacties en medeleven, ik ben nu weer een beetje van de schrik bekomen en is het hopen dat het allemaal goed komt.
@ Vasco,
Bedankt man, misschien toch nog leuk om onze dag van de week door te zetten ?
@Delano,
Super man dankje! Nog iets positiefs gelukkig
Spreek je op msn wel over het banken?
Weg waar het is gebeurd, achter de scooter zie je dus ook de bocht
'Schade'