This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: Evo NRG

Status
Not open for further replies.
Ik heb gisteren een nieuw frame gehaald, om die weer helemaal te slopen met Danny samen zaterdag! })

We gaan zaterdag een nieuw subframe eronder lassen wat 100% kaasrecht moet zijn omdat deze iets schuin was. Maar nu twijfel ik, zal ik hem nog iets verlegen of gewoon laten zoals het nu is?



Wat vinden jullie?
 
hij ziet er zo al vet uit, maar misschien is een stuk verlengen ook wel vet, maar dan niet te ver verlengen. gewoon een stukje, succes ermee!!!:W
 
2/3 cm maar meer zou ik niet doen Kees
Aangezien je hem toch al lager gaat legen?
Ding stond er netjes bij op meppel Kees,tof je effe gesproken te hebben tot x-go fast day
 
Ik zou hem idd ook iets verlengen (cm of 4/5), mooiste zou een vaste ophanging zijn onderaan maargoed

Kappen blijven gruwlijk :~
 
5 cm ongeveer maar las hem dan dat je achterkant van je frame ook lager komt dat lijkt me helmaal gruwlijk


hij zag er op meppel wel heel mooi uit vond het wel leuk dat we nog even tegen elkaar hebben gereden

groetjes arthur
 
Wat een gejank om het achterwiel,op foto,s is alles anders op meppelzag je daar niks van,ik zou hem gewoon goed verlagen slijptol in de uitlaat demper naar achteren:W ding moet gewoon lager,naja dat is mijn smaak
Spreek je later(Y)
 

Erg nette machine kees.

//edit

mn auto staat ook gedeeltelijk op de foto thx daarvoor
 
13" wordt em zowiezo niet op dat ding

Haha inderdaad! Wat betreft krijgt niemand me van me gedachte af, sowieso zit er echt heel veel werk in dit velgen setje!

Iedereen bedankt voor de reacties, het wordt 3CM langer dit omdat anders het achterwiel voorbij de achterkap komt en dat vind ik echt lelijk :X
 
Ben weer volop bezig met opbouwen! Omdat ik a.s zondag met mijn freund Danny ga banken. Wat ga ik zoal testen:

- 3 verschillende DPR uitlaten (FKT, JS, etc)
- JS inlaat systeem
- Bram zijn inlaat

En voor de rest kleine dingen, en het ding eens goed op rollen zetten, zodat hij "wat" beter loopt als op Meppel. Doel is dan om zoveel als mogelijk te oefenen, om hem beter onder controle te hebben.

Ook ben ik bezig met andere doelen te halen:

- 1/2 KG lichter maar wel steviger
- Rechter / stabieler (afwijking van 300ste MM nu voorwiel t.o.v. achterwiel)
- Minder beun / netjes afgewerkt

Of ik die 1/2 KG eraf krijg boeit me opzich niet zo super veel, althans belangrijker vind ik dat hij nu lekker stabiel rijd en te houden is. Een tijd van 7.6+ is toch wel te verbeteren als ik met een beetje goed vermogen aan de dag kom.

Maargoed, voor de plaatjes kijkers :+

Kappen zijn opnieuw gespoten, en "wat" beter door Keta Paintings:



Ophanging rad, totaal 75 gram :W + stevigheid frame.


Zijaanzicht, einde van de week alles een beetje poetsen


Bovenaanzicht:


Nog uitlaat, accu, wat kappen, massa kabeltje etc je kent het wel

Na het bank weekend update ik wel wat resultaten en de eerste test ritjes !
 
Status
Not open for further replies.