Furious Beta said:Bojt, ik ga duimen
De rest, hoe moeilijk is het om een topic ergens anders te openen
"Aerox velgen onder een Beta"
opzouten nou, ik ga het al anders doen
oh jee.... stel je voor, 60 cent teveel betalenMeleeNL said:klopt, alleen ik kwam er eergister achter..
alleen was het 2.09 euro voor een meter.. staat op mijn bonnetje.. ook bij de gamma.. Heb jij ook nog het bonnetje? want anders ben ik genaaid..
BojT said:heb een aantal telefoontjes voor je gedaan jordy, met toch nu toe nog geen succes morgen probeer ik nog het een en ander, mocht dat het zelfde resultaat met zich mee brengen moet ik je telleur stellen en zal je toch ergens anders je bestelling moeten plaatsen :+
als ze vanuit SKF en NSK zelf zeggen dat die lagermaat niet bestaat, zal een gewone auto onderdelen shop ze écht niet op voorraad hebben of kunnen bestellen
Furious Beta said:De rest, hoe moeilijk is het om een topic ergens anders te openen
"Aerox velgen onder een Beta"
opzouten nou, ik ga het al anders doen
michiel4 said:Zeer mooi!
Wat moet er nog allemaal gebeuren nu?
Furious Beta said:en wat is er mis met de black steel versie?
het heeft alleen maar meer remkracht + die van mij zal toch niet gaan roesten want scooter staat warmpjes op me kamer.
want iedereen neemt wel leuk die edelstaal, maar dat remt even slecht als een normale schijf.
PetriK said:ik vind de blacksteel mooier... past imo 10x bter bij deze kleurenstelling