Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
Furious Beta said:
en wat is er mis met de black steel versie?

het heeft alleen maar meer remkracht + die van mij zal toch niet gaan roesten want scooter staat warmpjes op me kamer.
want iedereen neemt wel leuk die edelstaal, maar dat remt even slecht als een normale schijf.

Hoezo remt die black-steel remschijf beter?

Furious Beta said:
en wat is er mis met de black steel versie?

het heeft alleen maar meer remkracht + die van mij zal toch niet gaan roesten want scooter staat warmpjes op me kamer.
want iedereen neemt wel leuk die edelstaal, maar dat remt even slecht als een normale schijf.
:? Evenslecht als een gewone schijf? Nou ik merkte wel VEEL op mijn aerox. Overigens snap ik ook niet hoe je zo'n schijf krom krijgt. En dat je accu leeg gaat door dat reich pompje ligt aan je accu zelf, die zal wel dood zijn. (was ook bij mij)

Heey man!!

Echt te dikke beta dit joh!! netjes met die achterkap enzo.. die kappen zien dr ook mooi uit mt dat carbon:)

Mssls,
Mark

aC'88 said:
:? Evenslecht als een gewone schijf? Nou ik merkte wel VEEL op mijn aerox. Overigens snap ik ook niet hoe je zo'n schijf krom krijgt. En dat je accu leeg gaat door dat reich pompje ligt aan je accu zelf, die zal wel dood zijn. (was ook bij mij)

reich pomp is dood... 3de keer al, vandaar gewone pomp

hoe komt die schijf krom? daar gaat het de laatste 3 pagina's al om...

kan wel, maar die ga ik niet doornemen. Wrs. gewoon montagefout, kan me niet inbeelden dat zoiets uit zichzelf eraf vliegt.

zoals al 15 á 16 keer verteld:

onderste bout van bracket losgetrild-> klauw sloeg naar voren-> ik werd gelanceerd

aC'88 said:
kan wel, maar die ga ik niet doornemen. Wrs. gewoon montagefout, kan me niet inbeelden dat zoiets uit zichzelf eraf vliegt.

Je zet jezelf nu niet erg slim neer. :rolleyes: Kritiek hebben maar niet weten van het hoe en wat..! Lees het nou maar even door, dan snap je ook wel dat het niet eens zo gek is dat de schijf krom is.

DG SF2 said:
Je zet jezelf nu niet erg slim neer. :rolleyes: Kritiek hebben maar niet weten van het hoe en wat..! Lees het nou maar even door, dan snap je ook wel dat het niet eens zo gek is dat de schijf krom is.
Ik hoef niet te weten hoe en wat, het is gewoon duidelijk dat het een "montagefout" is. Iemand al es een klauw los gehaald van een nieuwe scooter? Juist, schroeven zitten vol met loctite, zal wel een reden voor zijn hè.
En wel jammer+gevaarlijk dat het is gebeurd, maar bij zo'n dingen moet je heel goed opletten. (altijd borgen en/of loctite) Je weet maar nooit, vooral niet op zo'n scooter.
Verder mag er wel kritiek gegeven worden toch??? Of mag er alleen gezegd worden dat het "VET" is?

Voor de rest, ik vind het wel erg netjes allemaal :) Goed afgewerkt enz..

aC'88 aan het zeuren?
Hij komt bij mij meer arrogant over.......
want over de remkracht, tuurlijk remt die wat beter.
maar blacksteel is van andere soort staal, waardoor het NOG beter remt......

En ik controleer vaak of alles nog vast zit enzovoort, het kan iedereen gebeuren

hee jordy, k zat net op jullie site te kijken, en daar staat op de beginpage rechts boven in de hoek live begins at 14000 RPM... maar volgens mij is het liFe:* (sorry als het al een keer gezegt is:P)

dat is dan ook het enige wat ik op te merken heb, want voor de rest ziet je ark er super uit!:D

greetz Tommy

Status
Not open for further replies.
Back