Furious Beta said:John, recht staat die altijd wel vanwege je remschijf / klauw.
Maar ik zit ook nog te kloten omdat ik nu even een 10 pen as had gehaald, zodat er "één" as doorheen kon, ik en wim moeten nog overleggen hoe we de rest gaan fixen.
Maar die van mij zit er nu ook goed in.
Ik en Petrik hebben de schijf al een stuk rechter gekregen vanavond.
Velg moet nog gestraald worden, maar ik w8 eerst even voordat petrik zijn eerste spul heeft zodat alles in 1 keer gestraald kan worden.
Over de velgen zelf
-Iedereen rijd idd rond met sr
-Ik vind gepolijste aerox velgen mooier staan
-Zometeen als alle kappen erop zitten is het een deels Beta en deels Aerox niet alle scooters in 1
Furious Beta said:John, recht staat die altijd wel vanwege je remschijf / klauw.
Maar ik zit ook nog te kloten omdat ik nu even een 10 pen as had gehaald, zodat er "één" as doorheen kon, ik en wim moeten nog overleggen hoe we de rest gaan fixen.
Maar die van mij zit er nu ook goed in.
Facilly said:Gewoon pen 12 lagers in je voorvelg duwen. Dan past alles zonder gekut:+
Klopt, hier heb ik ook al naar gekeken[evolution] said:die lagers zijn er wel binnendiameter maar geen goede buitendiameter voor de velg facilly
dan ga je gwn naar een auto onderdelen shop[evolution] said:die lagers zijn er wel binnendiameter maar geen goede buitendiameter voor de velg facilly
piaggio bwz said:niet dus :L
je wiel staat dan niet in lijn met de scooter! uit het midden
hebo_nitro said:dan ga je gwn naar een auto onderdelen shop
zei hebben waarschijnlijk de gewenste lagers in stock (of je besteld ze even)
laat je gwn 2 busjes draaien met de gewenste lengte (zodat je remschijf mooi staat)
of als je een echte beunhaas bent met rondelletjes :L
en klaar is kees
Furious Beta said:John wat jij zegt klopt niet helemaal, kan wel maar moeilijke manier
idd de schijf steekt bij aerox ver naar buiten!
Dat scheelt mij weer werk namelijk .
Bij aerox heb je aan de schijf kant een bus zitten, die moet je gewoon inkorten totdat je schijf recht zit, dan is je velg ook meteen gecentreerd en klaar! Nu dus idd bussen laten draaien. Maar omdat die schijf van stage 6 niet helemaal recht is zat dat dus tegen.
Maar ben nu bezig met wat research en meten voor een andere schijf, dat zien jullie later wel als dat ook daadwerkelijk gaat lukken.
En nu is het wel welletjes geweest over die velgen, maak maar ergens anders een topic aan en ga erover discuseren.
als ze vanuit SKF en NSK zelf zeggen dat die lagermaat niet bestaat, zal een gewone auto onderdelen shop ze écht niet op voorraad hebben of kunnen bestellenhebo_nitro said:dan ga je gwn naar een auto onderdelen shop
zei hebben waarschijnlijk de gewenste lagers in stock (of je besteld ze even)
Furious Beta said:John alsjeblieft over msn....., en jah dit heb ik zo al zitten en nee het komt toch toch echt nergens tegen aan!
ik begrijp echt niet wat jij nou allemaal heb zitten doen hoor.
want hoe kan je schijf nou te dicht tegen je poot aan zitten als die recht in me remklauw zit!