Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
ik vind de sr velgen ook vetter maarja:)
dit heeft die BETA ARK van JOHN TSA Ook, vind dat niet mooi rox velgen eronder :S erg jammer :)

Ik snap het niet hoor, ik vind dat je dat nog helemaal niet kan zeggen terwijl ze nog niet af zijn.

Wacht maar af, ik denk dat dit wel leuk uit zal pakken ;)

Furious Beta said:
dan als nog, hebben jullie even pech :D
het is mijn beta :*

als je geen negatieve reacties wilt moet je maar geen project-topic maken? :*

met SR velgen is het ding iig zwaar tof! en ben benieuwd naar achterkap

omg waar slaat dat nou op... hij vraagt niemand om zijn mening, het besluit staat allang vast, anders had ie ze niet eens gekocht...

PetriK said:
omg waar slaat dat nou op... hij vraagt niemand om zijn mening, het besluit staat allang vast, anders had ie ze niet eens gekocht...

Maar je mag je mening wel geven :)

Ik houd me mond over velg keuze.. kapjes zijn tovv.. :)

wat een gezeur weer :X, tuurlijk mag je je mening geven ;).
Joene, kijk is de eerste paar pagina's van me project.
hoeveel negatieve reacties ik toen wel niet gehad had over de kappen?
dat weet ik zelf ook wel, dus jouw reactie slaat ook nergens op maarjah

waar oordelen jullie nou over... als alle kappen gemonteerd zijn en de velgen klaar zijn oogt het toch al heeeel anders :+

hee als je most wanted sprinter ben, rijd je ook met je NX neem ik aan? ben je in driewegen om te sprinten?

Furious Beta said:
zo dus:

betametroxvelgen.jpg

zit alleen nog steeds te kutten om die velg er recht in te krijgen met die remschijf

die van mij staat wel in het midden.... :)

Ice2004 said:
hee als je most wanted sprinter ben, rijd je ook met je NX neem ik aan? ben je in driewegen om te sprinten?

en dat slaat op? niks dus denks... als ik me NX nog had , hadden we het wel getest, leuke handtekening btw :X

en piaggio bwz, gaat lekker makkelijk he als je schijf krom is...;)

ik heb zelf dus ook rox velgen onder me beta. ik vind persoonlijk sr velgen ook wel heel mooi (mischien iets mooier zelfs) maar daar rijd half beta rijder al mee. en rox velgen niet :) dus het is ook de originalie tijd. komt omdat ze er niet makkelijk onder gaan (althans voor niet)

hier 1 van het wiel in het midden.

en het totaal plaatje voor mensen die zeggen dat ze het niet mooi vinden.

@ jordy

sorry voor het verneuken van je topic...
als je wil dat ik het weg haal laat het me dan ff weten...

nog steeds vette kappen trouwens :)

PetriK said:
en dat slaat op? niks dus denks... als ik me NX nog had , hadden we het wel getest, leuke handtekening btw :X

Petrik, op die kerel moet je nieteens reageren; kraamt alleen maar onzin uit. Z'n handtekening staat wel voor hoe 'ie is/praat imo. :)

John, recht staat die altijd wel vanwege je remschijf / klauw.
Maar ik zit ook nog te kloten omdat ik nu even een 10 pen as had gehaald, zodat er "één" as doorheen kon, ik en wim moeten nog overleggen hoe we de rest gaan fixen.
Maar die van mij zit er nu ook goed in.

Ik en Petrik hebben de schijf al een stuk rechter gekregen vanavond.
Velg moet nog gestraald worden, maar ik w8 eerst even voordat petrik zijn eerste spul heeft zodat alles in 1 keer gestraald kan worden.

Over de velgen zelf
-Iedereen rijd idd rond met sr
-Ik vind gepolijste aerox velgen mooier staan
-Zometeen als alle kappen erop zitten is het een deels Beta en deels Aerox niet alle scooters in 1

Eeey,

Njah ik ben het met je keuze eens hoor, Het Staat echt super vet die aerox velgen als je zo achter kijkt en voor indenkt, haha, word echt super vet als het gepolijst is helemaal die voorvelg + band erom...

Mooiste beta vind ik persoonlijk ....

Haha nu je het zegt was met niet eens opgevallen als je sr velgen hield.
Dan had je 3 scooters in 1 :P sr, aerox,beta

Status
Not open for further replies.
Back