Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
ik ga niks meer toevoegen aan wat er al gezegd is;)... Carbon over zo'n groot oppervlak zou niet direct mijn keus zijn geweest, maar het resultaat mag er wezen hoor! En origineel is het zeker, lekker zo doorgaan;)

dan kopieer ik jou weer marco :+, en hij word dat TE zwart, vind ik dan

Die aerox velg heb ik al overgenomen van nick, en heb ook nog een rotte sr DD achtervelg liggen (bedankt nog [5th]patrick :+) maar die ruil ik lekker voor een roxie voorvelg ;)

Furious Beta said:
maar Tinne, wat jij zegt is ook weer niet waar.
Carbon heeft een speciaal effect als je eroverheen kijkt, met dit is dat effect precies hetzelfde! Niet met die stickers namelijk, dat is echt nep!

Ik had velgen waarmee dit ook gedaan is. Dus daarom zie ik het verschil ws makkelijker. Overigens bootsen ze het met die stickervellen ook gewoon na (dus een soort van zwart/grijs motief) Ook zie je het waar het om een ronding gaat oid, dan vervormt het (dan rekt het in het proces uit). Carbon is irl wat grover, dit is erg gladjes ed. Imo zou echt echt carbon kappen een aardig arbeidsintensief werkje zijn.

Niettemin is het origineel en past het goed zeker omdat je @ voorkap delen nog gewoon zwart hebt.

Echt carbon zou er ook niet uitzien, en glimt dacht ik niet. En arbeidsintensief om zoiets netjes op een kap te krijgen lijkt het me zeker.
Dit vind ik dan weer perfect voor op een kap. Het enige nadeel vind ik dat het van afstand niks speciaals lijkt, maar deze scooter nodigd je wel uit om dichterbij te komen kijken.

Dus: Complimenten Jordy :~

Marcel, ik ga eerst die rox voorvelg regelen en dat het goed in de voorvork komt te zitten, daarna ga ik nog wel eens is kijken hoe ik de combo ga doen.

Daniel, dat is toch ook de bedoeling 8). anders heb ik voor niks me uit de naad gewerkt om alles netjes afgewerkte te krijgen :D

Ik zou die Aerox velgen nemen Omdat ze nu tog ook weer stuk Orgineler zijn Veel mensen hebben nu alweer sr velgen onder hun scooter ( andere dan sr ;) )

En aangezien die nu al zo speciaal is :P denk ik dat die Aerox velgen Mooier zullen staan mede doordattiej dan nog orgineler is... En het Chroom lijkt me leuker Omdat je anders mischien TEveel Donker heb ?? of zie ik dit nou verkeerd ??

Heb je al keer Geshopt of zo ? ff verschilll kijken :)

ik zou voor de Beta Spaakvelgen gaan...
Kan zo snel ff geen foto vinden
en dan de spaken zelf polijsten/verchromen
en de rest Zwart.carbon spuiten....

Ga zo door
ik blijf het in elk geval volgen ;)

Mzzls DavidHamers

die carbon kapjes zijn echt te vet gek.
ziet er echt super strak uit.

en je meot gewoon die gepolijste aerox rims houden. die staan er echt mooi onder:)

Idd, ik zat zelf ook gewoon te denken.
aerox velgen en dan compleet gepolijst (achtervelg is al klaar), anders word het idd te veel zwart / carbon.
en beta ark spaakvelgen, zijn echte de lelijkste velgen die ik ken.
die komen er dus echt niet onder.

Morgen (edit vandaag dus al :P) heb ik een aerox voorvelg, zal wel alle kleuren van de regenboog nog hebben denks, maar dat doet er niet toe. even kijken hoe het eruit ziet als geheel ;)

Tjalla

Mooi werk jordy ;)
Ik denk ook wel dat de rox velgjes er mooi onder zullen staan..

Verder ben ik benieuwd naar het resultaat :D

beter koop je dan ook een EVO 21 voorband als je pirelli wil houden want imo heb je nu een achterband op je voorvelg

en totaal gepolijste rox velgen doen is het mooiste als totaalplaatje.

grtz

ik dacht dat wit de kleur van 2006 werd:P maar dit is denk ik toch egt de kleur van 2006 carbon zwart egt super die kappen hij is egt mega geil ga zo door
en je aerox velgen zijn ook super strak

mzzl martijn

Michael said:
beter koop je dan ook een EVO 21 voorband als je pirelli wil houden want imo heb je nu een achterband op je voorvelg

grtz

Daar zit wat in idd :D

Maar idd spaakvelgen zou ik niet doen dat zou weer veelste druk worden...

je moet idd kijken met die Rox velgen der onder wat het mooiste zou staan we weten inmiddels dat je wel smaak heb ;) en dat het wel goed komt dus zal deze keer ook wel goedkomen...

Furious Beta said:
Idd, ik zat zelf ook gewoon te denken.
aerox velgen en dan compleet gepolijst (achtervelg is al klaar), anders word het idd te veel zwart / carbon.
en beta ark spaakvelgen, zijn echte de lelijkste velgen die ik ken.
die komen er dus echt niet onder.

Tjalla

Hahaha gaat out8P :D
Dat zijn idd de lelijkste velgen die er zijn, en ook nog niet eens DD (dacht ik!!)

Mark.S said:
Hahaha gaat out8P :D
Dat zijn idd de lelijkste velgen die er zijn, en ook nog niet eens DD (dacht ik!!)

Neej volgens mij zijn die er alleen maar in SD , Die komen tog van Het oude type beta ark ;) iig aerox velgen gaan het echt wel maken denkzz

Michael said:

grtz

Aan alles kan gewerkt worden 8)

Status
Not open for further replies.
Back