Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
piaggio bwz said:
zeer vet die kappen...

heel mooi. :+

vind sr velgen ook mooier :X

Voorkap vind ik het mooiste van alles :W
En John volgens mij wil je gewoon origineel blijven :+

zeer strak! ben het helemaal met spasta eens, ik hou ook niet van de carbon look op scooters. maar op de een of andere manier heeft dit wel wat 8)

mag ik vragen wat dit geintje nou gekost heeft? desnoods via msn/pm :)

O M G

Anders is het ff vet dat carbon, had het niet zoo vet verwacht...

Word echt mooie als je ook rode accente doet etc.. zoals klauwen idd...

Heel veel succes

Oiii

je avatar is nu ook echt geil :P ik vind echt dat die booskijkers die je van je lichten hebt gemaakt icm die zwarte (niet carbonne) kappen hem echt een vette look geven.
Je achterkap zal makkelijker zijn denk ik .. (ivm minder kleine kuthoekjes :+)

edit:
ohw shit :P 2e reactie al !
zal wel komen omdat ik je kappen echt fucking vet vind :W

damn ik ga even werken en er zijn vet veel reacties :D
bedankt allemaal!

maar idd, zoals tinne zegt het is niet the real deal!
maar Tinne, wat jij zegt is ook weer niet waar.
Carbon heeft een speciaal effect als je eroverheen kijkt, met dit is dat effect precies hetzelfde! Niet met die stickers namelijk, dat is echt nep!

En nu wil ik wel is weten, sr of rox velgen :x?
Ik vind dat ik die sr velgen er lang genoeg op heb gehad, en het is tijd voor andere velgen. Of ik moet toch maar doorgaan met me idee wat ik had met de sr velgen! de ideeën voor de velgen waren

Idee 1.
SR velgen zwart gecoat
Rand aflaten draaien en polijsten door Wim

Idee 2.
Aerox velgen gepolijst

Zelf vind ik die aerox velg achter nu echt geil staan gewoon
maar misschien is dat wel saai alleen gepolijst en zou sr velgen gecoat met afgedraaide rand mooier staan. ik zit nu weer te twijfelen door jullie :P

Ow en menace, achterkap makkelijker?
denk het niet 8), het is 1 hele grote kap waar bij het 1 hele ronding is en boven en onder kap stukken zitten.
Dat word echt pittig voor hem omdat netjes te maken ;), dat zei die zelf ook al. maar ik vertrouw in hem!

BojT heb het er wel over op msn ;)

je luisterd weer teveel naar andere mensen, en niet naar mij :P
gewoon die aerox velgen doen, mensen vinden het niet mooi omdat ze het niet hebben gezien, en ja ik weet ook dat er iemand anders is met die velgen... je hebt zelf gezien wat ik bedoelde jor met die achtervelg, en je was er zelf ook erg enthousiast over... en niemand vond de achterkap eerst mooi... maar nu? :* dat blijf je altijd houden...

ik zag je beta op lelystad en dacht, OMG jordy aan de aerox velgen.
Stuk strakker dan de sr velgen, althans dat kwam dan bij mij op he.

Dus voor de aerox velgen gaan en volledige polijsten :)

dan doodt het ''té zwarte'' gebeuren weer een beetje

waarom doen wat anderen mooi vinden.... het gaat toch om je eigen idee?
ik kreeg ook te horen dat 5-spaaks velgen 'supervet' staan op mn speedfight.. zelf vind ik 3 spaaks met iets meer rondingen mooier.

tsja, simpel toch? :+

Mwa, ik denk gewoon dat "deels" zwarte velgen beter staan, dan helemaal gepolijste velgen. Spuit anders het hart van die aerox velgen zwart, dan zal het ook wel vet staan denks :)

Status
Not open for further replies.
Back