This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
hee, Ik vind Aerox velgen dus echt mooi staan.
is weer eens wat anders dan Sr velgen idd. Ik denk, nee ik weet zeker dat dit een heel mooi totaalplaatje gaat worden, als het dat al niet is:W

recht is ook niet het probleem... gecentreerd wel dit kan namelijk niet ivm de schijf die uitsteekt bij rox velgen...

SR velgen staan super, maar tegenwoordig heeft iedereen SR velgen Aerox velgen staan ook super, wou het zelf eerst ook dus, lekker zo doorgaan en aangezien je toch al aerox kappen hebt, moeten daar ook aerox velgen bij:W

was je plan busjes in je vorkpoten met een binnendiameter van 10mm , zelfde als het lager van de rox velg ?..

dat werkt volgendsmij namenlijk gewoon het makkelijkst en best

Gewoon pen 12 lagers in je voorvelg duwen. Dan past alles zonder gekut:+

die lagers zijn er wel binnendiameter maar geen goede buitendiameter voor de velg facilly

je kappen... ZOOOOOOOO SUPPER VET GEK.. nais.. hoop m keer int echt te kunne bewonderen @ meeting.. ga zo door

greetsz.. Randy

Facilly said:
Gewoon pen 12 lagers in je voorvelg duwen. Dan past alles zonder gekut:+

niet dus :L

je wiel staat dan niet in lijn met de scooter! uit het midden

[evolution] said:
die lagers zijn er wel binnendiameter maar geen goede buitendiameter voor de velg facilly
dan ga je gwn naar een auto onderdelen shop
zei hebben waarschijnlijk de gewenste lagers in stock (of je besteld ze even)

piaggio bwz said:
niet dus :L

je wiel staat dan niet in lijn met de scooter! uit het midden

laat je gwn 2 busjes draaien met de gewenste lengte (zodat je remschijf mooi staat)

of als je een echte beunhaas bent met rondelletjes :L

en klaar is kees

neeeeheeee jezus... dat is nou al de zoveelste die denkt het te weten

als je dat doet dan komt je schijf tegen je voor vork aan! rox schijf steekt te ver uit. dit gaat nooit passen. je moet een stuk van je velg afdraaien. de schijf naar binnen leggen. anders krijg je hem nooit in het midden..

John wat jij zegt klopt niet helemaal, kan wel maar moeilijke manier
idd de schijf steekt bij aerox ver naar buiten!
Dat scheelt mij weer werk namelijk .

Bij aerox heb je aan de schijf kant een bus zitten, die moet je gewoon inkorten totdat je schijf recht zit, dan is je velg ook meteen gecentreerd en klaar! Nu dus idd bussen laten draaien. Maar omdat die schijf van stage 6 niet helemaal recht is zat dat dus tegen.
Maar ben nu bezig met wat research en meten voor een andere schijf, dat zien jullie later wel als dat ook daadwerkelijk gaat lukken.

En nu is het wel welletjes geweest over die velgen, maak maar ergens anders een topic aan en ga erover discuseren.

laatste keer.... heb je het al zo??? want dat kan dus niet... op het moment dat je die bus afzaagt (heb ik ook gedaan) komt dat dikkere stuk van je velg tegen je vorkpoot aan. die moet je dus afslijpen. vervolgens als je dat gedaan heb kom je bij het volgende. de remschijf. die komt dan weer te dicht tegen je vork aan. dus die moet je ook afdraaien... (bij mij dan in origneel beta vork met origineel rox velg....

John alsjeblieft over msn....., en jah dit heb ik zo al zitten en nee het komt toch toch echt nergens tegen aan!
ik begrijp echt niet wat jij nou allemaal heb zitten doen hoor.
want hoe kan je schijf nou te dicht tegen je poot aan zitten als die recht in me remklauw zit!

heb een aantal telefoontjes voor je gedaan jordy, met toch nu toe nog geen succes morgen probeer ik nog het een en ander, mocht dat het zelfde resultaat met zich mee brengen moet ik je telleur stellen en zal je toch ergens anders je bestelling moeten plaatsen :+

hebo_nitro said:
dan ga je gwn naar een auto onderdelen shop
zei hebben waarschijnlijk de gewenste lagers in stock (of je besteld ze even)
als ze vanuit SKF en NSK zelf zeggen dat die lagermaat niet bestaat, zal een gewone auto onderdelen shop ze écht niet op voorraad hebben of kunnen bestellen

Die lagers bestaan niet!
Je kan ze wel eventueel uitdraaien maar dan is het mischien makkelijk om gewoon busjes voor in de vorkpoten te draaien.
Heb ik ook gedaan alleen kwam ik er gister achter dat ze die maat ook gewoon bij de gamma hebben liggen voor 1,43 per meter

PM

Bojt, ik ga duimen

De rest, hoe moeilijk is het om een topic ergens anders te openen
"Aerox velgen onder een Beta"
opzouten nou, ik ga het al anders doen

Tering jordy wat moet er in je topic alltijd gekloot worden.
Niemand heeft respect voor elkaar,iedereen weet het alltijd beter.
Mja het zal allemaal wel ik vind hem igg erg bruut dan maar met niet orgineele velgen waar gaat het over,kom op hea!!
Suc6 met je betrox

..

Status
Not open for further replies.