Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
ziet er goed uit jammer van je plamuur met spuitplamuur reactie ik had er van de week ook last van met me lak plamuur kreeg ik ineens krulletjes dus ik moest alle lak plamuur eraf schuren en weer gewoon heel dun poly plamuur aanbrengen.

veel succes met de herstel werkzaamheden

Hé man,

ziet er weer nice uit. Wel kut dat het begint te bobbelen. Kan je de verf er weer af gaan schuren. Maarja, bij scooters zitten er altijd wat tegen..

Succes met het perfectioneren!

WheeleX said:
miss verlengt subframe? :D zou m zkr vet staan :W met zon brede kiesler velg ofzo...

verder super dik ding ;)

Nee, verlengen ga ik dus niet doen voor de zoveelste keer dat al gevraagd of mij aangelegd is.

heb daar maar 1 reden voor: Andere print klasse waar ik dus totaal geen zin in heb

maar toch bedankt voor je reactie :)

Furious Beta said:
Nee, verlengen ga ik dus niet doen voor de zoveelste keer dat al gevraagd of mij aangelegd is.

heb daar maar 1 reden voor: Andere print klasse waar ik dus totaal geen zin in heb

maar toch bedankt voor je reactie :)

je hebt helemaal gelijk :), lekker zo laten. Kan ik tenminste ook een keer tegen je sprinten (weinig kans heb ik :P).

Je voorkap ziet er erg netjes uit, jammer van de primer. Zie je aankomend seizoen vast wel een aantal keer ;)

Erwin. said:
je hebt helemaal gelijk :), lekker zo laten. Kan ik tenminste ook een keer tegen je sprinten (weinig kans heb ik :P).

Je voorkap ziet er erg netjes uit, jammer van de primer. Zie je aankomend seizoen vast wel een aantal keer ;)

thnx :), idd volgende seizoen gaan we een keer sprinten gewoon voor de lol ;)
en zag je vorig seizoen teveel, hoop dat het minder word :P

neeh hoor grapje :*

Shane said:
site is mooi:):)

Thnx man

Echt een sick project man!!! Super!!
Mooi dat je met nieuwe, orginele ideeen komt. Kan ik waarderen. Succes met de opbouw, blijf em ckers volgen :)

jammer van de tegenslagen, maar komt vast wel goed!

Over de site hij is leuk, maar verander a.u.b. het lettertype van de links, dat is bijna onleesbaar. Verder komt het wel goed ;) Oooi

ziet er wel goed uit, en nu met een wiel eronder vind ik het wel meevallen hoe die kap staat...... tsja wat hoog, maar dat is op te lossen ;)

verder is het altijd kut als je denk dat iets strak is totdat je het in de primer, spuitplamuur zet :P kwesty van schuren en nog eens schuren.

begint er iig wel steeds beter uit tezien :D
groetjes arthur

Ziet er mooi uit jordy!..

velg en pijp staan goed samen !.

restyle van de beta , hij wordt nog mooier dan eerst ik weet het zeker !..

zeer benieuwd naar je kappen.. :D

Ziet er vet uit hoor :)
mooi logo voor ``most wanted sprinters´´
maar die site, je kan in die nav echt helemaal geen woord zien tbh.

heeey,, k had ff vraagje.. welke voorwielas heb jij gebruikt..? die van een appie SR? of heb je andere lagers in je voorwiel gezet?..

voorderest echt supper toffe scooter man! ga zo door zou k zeggen:)

greetz TommiiY

Nouw tommie het is heel simpel

ik heb de lagers overgezet van beta velg naar de sr velg
en de as gebruikt die ik bij de beta ook gebruik......
dan maak ga je eerst met ringen je velg zo zetten dat die recht in je klauw zit..., daarna zou je die maat opkunnen meten en een busje laten draaien...

en klaar :)

Furious Beta said:
Nouw tommie het is heel simpel

ik heb de lagers overgezet van beta velg naar de sr velg
en de as gebruikt die ik bij de beta ook gebruik......
dan maak ga je eerst met ringen je velg zo zetten dat die recht in je klauw zit..., daarna zou je die maat opkunnen meten en een busje laten draaien...

en klaar :)

haha owkeej dankje.. die bussen enzo heb ik al laten draaien.. maar zat dus nog met de speling op het voorwiel.. omdat een SR as 12 mm is( en de lagers dus ook) , en die van een aerox 10 mm zijn .. dus 2 mm die ik moet zien op te vullen..maar dat word dus lagers overzetten..

danku!

succes met je projectz0r verder :D

Furious Beta said:
me vader kwam weer is een keer langs en schrok dat dat witte zadel dekje verkocht was,
Haha aan wie zou die dat toch verkocht hebbe :W

Wel super die site echt mooi gedaan ;)
Keep on the good work he

Status
Not open for further replies.
Back