Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
Willy, me vader schrok eerst echt wel :P. maar daarna zei die we maken gewoon een nog vettere :D

Costum SR, idd even fotoshoot regelen :D. eerst afmaken ;)

Wat bedoel je met carbonificeren? Kappen echt namaken in carbon (lijkt me sterk) of zo'n soort folie erover?

gewoon folie, maar wel proffesioneel aangebracht, dus geen flutkwaliteit :)
ik vind hem echt te vet man, had nooit verwacht dat ie ooit zo vet zou worden :W

netjes man je update jordy
misschien tog wel vet idee je subframe te verlengen
voorvork verlagen (tenzij ik er overheen heb gelezen)
echt super netjes maar dat wist je al maar tog maar en berichtje;)
suc6 man :D gegroet kusje voor de foto,s :D

Aight jordy, begint er al erg op te lijken :)
Ziet er iig wel beter uit met die 300mm veer, en volgend seizoen gaan we weer poffertjes snacken he ;)

Had niet verwacht dat een kortere veer zo'n verbetering zou zijn. Ik vind nog altijd de Aerox achterkant een beetje te lomp voor de Beta voorkant, maar zoals je het nu hebt ziet het er zeker niet verkeerd uit :)..
Leuke prijs trouwens gewonnen :W

betaark15.jpg

Peace out, A town :D

sprintspeed said:
netjes man je update jordy
misschien tog wel vet idee je subframe te verlengen
voorvork verlagen (tenzij ik er overheen heb gelezen)
echt super netjes maar dat wist je al maar tog maar en berichtje;)
suc6 man :D gegroet kusje voor de foto,s :D

me mening is toch nog steeds niet verandert over verlengen
en voorvork is nu 4.6cm verlaagd

Custom Aerox said:
Aight jordy, begint er al erg op te lijken :)
Ziet er iig wel beter uit met die 300mm veer, en volgend seizoen gaan we weer poffertjes snacken he ;)

whehe jah lekker man :D

Custom Aerox said:
Had niet verwacht dat een kortere veer zo'n verbetering zou zijn. Ik vind nog altijd de Aerox achterkant een beetje te lomp voor de Beta voorkant, maar zoals je het nu hebt ziet het er zeker niet verkeerd uit :)..
Leuke prijs trouwens gewonnen :W

mjah ik vind dat wel mee vallen, het is alleen even wennen.
maar met een aerox onderkuip erbij valt het wel mee.
moet alleen de onderkuip verder aanpassen want hij past nog niet helemaal + moet daar nog wat afsnijden / eraan polyesteren ;)

foto's van je uitlaat kant zijn echt vet, ik dacht eerst met die rox achterkap word echt 3x niks, maar je hebt me echt weten teovertuigen, nu die onderkuip nog, die ook altijd veel afmaakt op een scooter..

succes ermee yord.

vooral die foto met jou erop is cool jordy!

Nog steeds heb ik vertrouwen in je project, en ben heel benieuwd hoe het gaat branden !

Tot binnenkort hier in de skuur :D

kappen style doet het niet erg bij mij..
details dan wel weer..*D maar vind het wel jammer dat je je voorpoten hebt gespoten..

Rox onderkuip kan dan wel weer erg vet worden..:)

ik vind het wel leuk allemaal, maar toch blijf k bij de originele beta vormen...
Maar k neem wel mn petje af voor je werk! :)

Wim said:
kappen style doet het niet erg bij mij..
details dan wel weer..*D maar vind het wel jammer dat je je voorpoten hebt gespoten..

Rox onderkuip kan dan wel weer erg vet worden..:)

het middenstuk van de poten word nog gepolijst...

Ik zie in je plannen niks over je zadel, en dat is denk ik wat me tegenstaat aan het plaatje. Het ziet er veel te lomp uit imo, ga je daar nog in/aanhakken?

ik moet het zadel aan de bovenkant verder afvlakken zodat het meeloopt in de rest van de vorm in het zadel, dus dat er bovenop geen niveau verschil zit.

over het zadelhoes heb ik wel een paar ideetjes maar dat moet ik even overleggen met me vader / marleen

Status
Not open for further replies.
Back