Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
Ik vind dat die achterkant met die aerox kont iets te hoog uitsteken, ik weet niet of dat de bedoeling is of het nog verandert word, maar ik vind hem niet zo egt geweldig staan :)

De rest is het egt een mooi dingetje :P

Ga zo door

Ik vind hem wel tof, het is iig met niks anders binnen de 'scooterscene' te vergelijken en dat is zowiezo al iets om trots op te zijn. Komt wel goed, lekker blijven hakken en beginnen met die onderkuip :love: Die maakt het af.

Succes :*

Firefox_16 said:
Ik vind dat die achterkant met die aerox kont iets te hoog uitsteken, ik weet niet of dat de bedoeling is of het nog verandert word, maar ik vind hem niet zo egt geweldig staan :)

De rest is het egt een mooi dingetje :P

Ga zo door

Te hoog?
de kap is om precies te zijn 6cm naar binnen gegaan
en 4 cm gezakt want heb de gehele romp weer verder aangepast,
heb je wel eens is gezien hoe die eerst stond :P?
zo vind ik het wel uber staan :)

PetriK said:
jor wat ga je morgen doen? dan fixxen we meteen die onderkap... dat is toch zo gebeurd :W

Morgen? w8ten op jouw :D.
neem dan meteen het voorste roostertje mee :*

Ziet er (weer eens :rolleyes: ) netjes uit :W!! Heeft Patrick goed voor je gedaan! Ik hoop dat je nog wat verder gaat klooien met je underseat langs de veer heen, maar dat gaat zeker wel goedkomen. Spreek je @ msn

Lekkere update yor..

ziet er echt heel vet uit.. kap is idd stuk beter zo!! wordt echt heeeel erg mooi!

suc6 verder gozer..

mzzl Shane

Custom Aerox said:
netjes or :)
Je ging die underseat toch tot heeeeeelemaal vanonderen laten lopen? of ben je van dat plan afgestapt :P

mjah dat paste niet vanwege me frame :S

DG SF2 said:
Ziet er (weer eens :rolleyes:) netjes uit :W!! Heeft Patrick goed voor je gedaan! Ik hoop dat je nog wat verder gaat klooien met je underseat langs de veer heen, maar dat gaat zeker wel goedkomen. Spreek je @ msn

mjah tis gewoon *** vanwege me frame

Sonic Tuning said:
ziet er weer heel netjes uit

alleen een zijstandaard? is je paddock toch niet beter?

mijn mening over paddock?
gewoon ****** echt irritant en stevig staat het niet, ik ga hem verkopen

aha tja ik heb nu ook een paddock maar vind hem wel stevig staan

heb wel een nieuwe bus die in de paddock stand gaat gedraaid die wel recht is en beter past dus minder speling heeft.

succes met je kappen verder

mjah idd dat heb ik ook,

staat zo scheef als de ******
kijk maar in de scootin die foto's, hoe scheef die staat :P
had er een steeksleutel ondergelegd :rolleyes:

ik vind het wel spijtig ik vond petrik zen achterkap kanker vet en nu is die terug glad waarom heb je dat zo niet gelate :)

de achterkap blijft er vreemd uitzien :(

hij is te groot voor op je beta. Zou hem nog wat verder aanpassen (de aerox kap komt, vanaf zij gezien, onder de beta kap uit)

buffel said:
ik vind het wel spijtig ik vond petrik zen achterkap kanker vet en nu is die terug glad waarom heb je dat zo niet gelate :)

1. als je die rox goed bekeken hebt zat die underseat zo scheef als een ******
2. ik wil patrick zijn creaties/ideeén niet stelen
3. en dat K***** woord is ook wel overdreven vind jezelf ook niet?

Facilly said:
de achterkap blijft er vreemd uitzien :(

hij is te groot voor op je beta. Zou hem nog wat verder aanpassen (de aerox kap komt, vanaf zij gezien, onder de beta kap uit)

Mitchel, als ik jou nouw eens vertel dat hij er idd onderkomt, omdat die niet goed op zijn plek zit.... als je die kap naar binnen duwt dan heb je dat niet meer. dan kan ik precies het in de vorm van de beta onderrand mee polyesteren ;)
maar ik kan de rox kap niet verder naar binnen plaatsen, helaas maar
de aerox onderkuip vult een heel stuk!
Daardoor krijgt die veel vorm, dat zorgt voor meer eenheid met de gehele scooter samen met de achterkap.
die beta onderkuip steld namelijk geen reet voor.
maar we zijn druk bezig met de onderkuip want dat is toch lastiger dan ik d8 :)

Status
Not open for further replies.
Back