Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
Thnx jongens
en DG SF2

deze keer ga ik netter ter werk :)
word meer wadeerd en ben er dan zelf ook te vreden mee, ga deze keer ook niet overhaasten. wil het het in het echt mooier hebben dan op de foto's :)
en tot nu toe gaat dat goed ;)

ziet er netjes uit met aerox achterkap alleen vind wel dat hy beetje lang word ik hoop ook dat er nog meer pk rolt uit die evo :)

omdat veel mensen zeiden dat die te lang werd :S
heb ik die kap maar anders berekent, dus dat komt wel goed denks ;)
en heb veel nieuwe parts in het blok dus meer pk's komen er wel ;)
ga het deze keer ook afstellen op de bank

oi :)

jordy voordat ik in me bedje stap krijg je nog eerst reactie:D
die booskijkes worden echt tof man je achterkap is helemaal de bom
echt dat carbon zie ik cker zitte vooral bij de uitlaat
spreek je @ MSN

Achterkap heb je netjes gedaan, maar echt inschatten hoe het staat kan ik nog niet doordat er geen buddy opzit. Ik denk dat wat jij ook al zegt wel klopt, hij is te hoog. Verder vind ik de voorkap gewoon netjes gedaan, wat ik zo kan zien strak geschuurd. Had liever gezien dat je een compleet andere koplamp vorm erin had gemaakt, maar dit gaat em ook staan :)

Schuurze *D

DG SF2 said:
Achterkap heb je netjes gedaan, maar echt inschatten hoe het staat kan ik nog niet doordat er geen buddy opzit. Ik denk dat wat jij ook al zegt wel klopt, hij is te hoog. Verder vind ik de voorkap gewoon netjes gedaan, wat ik zo kan zien strak geschuurd. Had liever gezien dat je een compleet andere koplamp vorm erin had gemaakt, maar dit gaat em ook staan :)

Schuurze *D

thnx, maar ik heb expres ervoor gekozen om geen andere koplampen of andere dingen in de voorkap te zetten.
Voorkant beta / achterkant Aerox

Renz P. said:
Achterkap ziet er inderdaad vet uit, jammer dat ie zo hoog staat.

edit: trouwens vette posters in je kamer :P:P

de kap moet aan de binnenkant ook nog aangepast worden want mss weet je dat wel bij aerox achterkanten, heb je dat stuk van dat benzinetank gat (daar zit heel veel plastic) te veel dus, daar moet ik nog wat weghalen en dan is die kap zo ie zo al 1 a 2 cm lager mee gezet....

ow had wat dingen opgehangen naast me bed :P

Achterkap staat em nu zeker goed, hij lijkt ook niet meer te lang nu, nu je achterband enzo erop zit...
Ga zo door jordy ;)
edit: word wel een heeeele lange underseat he :P als je die nog gaat maken

Last edited:
Custom Aerox said:
Achterkap staat em nu zeker goed, hij lijkt ook niet meer te lang nu, nu je achterband enzo erop zit...
Ga zo door jordy ;)
edit: word wel een heeeele lange underseat he :P als je die nog gaat maken

Lange underseat?
Een hele vette bedoel je :P
ben er al mee begonnen samen met Petrik
kleine previeuw dan maar

under.jpg

Het is alleen nog de mal van 1 dunne poly laag, de rest komt van de week wel ;), het lijkt erop dat er veel ribbels enzow in zitten.
dat is de binnenkant ;) de buitenkant waar je op kant is al helemaal strak

Status
Not open for further replies.
Back